احمد رضایی رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان شد+عکس

احمد رضایی با ۱۴ را به عنوان رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _دوشنبه پانزدهم اسفندماه_ مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اصفهان با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع از ساعت ۱۰ با نیم ساعت تأخیر در تالار افتخارات سرای ورزشکاران برگزار شد.

احمد رضایی و محمد عطاری کاندیدهای این دوره از انتخابات هیئت بسکتبال استان اصفهان بودند.

در ابتدای مجمع جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به سابقه بسکتبال در اصفهان، اظهار کرد: بسکتبال اصفهان همیشه پرچم دار بسکتبال کشور بوده است که ورزشکاران، مربیان و داوران زیادی را به کشور معرفی کرده است، در حال حاضر هم یک مدیر به ورزش کشور معرفی شده و حضور جواد داوری در رأس بسکتبال کشور باعث خوشحالی ما است.

وی ادامه داد: در سیاست ما دخالت در روند انتخابات مجمع نیست، تاکنون ورود نکردیم و تا هر زمانی که من حضور داشته باشم هم ورود نخواهم کرد زیرا اعضای مجمع نماینده ورزشکاران یک رشته ورزشی هستند و جایگاهشان بالاتر از چیزی است که بخواهند دستوری رأی دهند، در نهایت اعضا باید پای انتخاب خود با ایستند. یک سری از اعضای مجمع به دلیل حضور در مسابقات لیگ برتر در مجمع حضور ندارند که آن هاهم پس از انتخاب رئیس باید همکاری لازم را با هیئت استان داشته باشند.

در ادامه محمد امینی سرپرست هیئت بسکتبال استان اصفهان عملکرد خود را در زمان یکسال به عنوان سرپرست ارائه داد و از جواد محمدی خواست تا باشگاه‌ها مجبور به ساخت سالن ورزشی باشند تا سانس باشگاه‌های اداره به هیئت‌های استان قرار گیرد و همچنین از جواد داوری خواست تا هیئت بسکتبال استان اصفهان در آمد پایدار از عملکرد هیئت داشته باشد.

پس از صحبت‌های امینی اعضای مجمع خود را معرفی کردند و برخی از آن‌ها راجع به مشکلات بسکتبال استان و شهرستان‌ها نظرات خود را ارائه دادند. در ادامه کاندیدها در ۱۰ دقیقه برنامه‌های خود را برای اعضای مجمع بیان کردند. عطاری یکی از کاندیدها پس از صحبت‌هایش انصراف خود را از انتخابات مجمع اعلام کرد.

در نهایت احمد رضایی از ۲۰ رأی موفق شد ۱۴ رأی به دست آورد تا رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان شود.

کد خبر 645829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.