جاده النگدره سال آینده بازگشایی خواهد شد

رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: پارک جنگلی النگدره از ابتدای سال ۱۴۰۲ پس از مرمت و بازسازی جاده سلامت بازگشایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر بصیرنیا امروز _دوشنبه پانزدهم اسفند_ در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: پس از مرمت و بازسازی جاده سلامت پارک جنگلی النگدره، این جاده از ابتدای سال ۱۴۰۲ بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: به دلیل درخواست‌های مکرر مردم و همشهریان همچنین مسافران مبنی بر اینکه یک روز در هفته مردم بتوانند با خودرو در محور النگدره تردد و از فضای زیبا و آب و هوای خوب این مکان جنگلی استفاده کنند، در کمیسیون گردشگری و صحن شورای اسلامی شهر گرگان مصوب شد که شهرداری پس از مرمت و باز سازی جاده سلامت پارک جنگلی النگدره یک روز در هفته جاده را برای استفاده همشهریان و مسافران به صورت آزمایشی تا شش‌ماه بازگشایی کند.

به گزارش ایمنا، پارک جنگلی النگدره یکی از نقاط دیدنی گرگان در پنج کیلومتری جنوب غربی این شهر در مسیر جاده ناهارخوران واقع شده است و یکی از هفت منطقه نمونه گردشگری کشور به‌شمار می‌رود. این پارک ۱۸۵ هکتار وسعت دارد و یکی از جنگل‌های معروف شمال کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 645798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.