محبوس شدن یک نفر در حادثه برخورد خودرو با درخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، سه حادثه رخ داده را تشریح کرد.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۲۲:۵۷ شب گذشته _یکشنبه چهاردهم اسفندماه_ حادثه تصادف یک خودرو با درخت حاشیه بلوار و محبوس‌شدن راننده خودرو، به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه در اتوبان شهید ردانی‌پور رخ داد و بلافاصله مأموران امداد و نجات از ایستگاه شماره شش خیابان کاوه، به محل اتفاق اعزام شدند. مأموران اعزام شده به محل حادثه ضمن ایمن‌سازی محل، راننده سواری پراید را که محبوس شده بود، آزادسازی کردند و تحویل عوامل انتظامی و اورژانس شهر دادند.

حریق موتورسیکلت در خیابان ولیعصر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۲۲:۳۵ شب گذشته _یکشنبه چهاردهم اسفندماه_ حریق یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان ولیعصر، به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران امدادی از ایستگاه شماره ۹ خیابان هاتف، به موقعیت حریق اعزام شدند و نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

حریق موتور فریز در آشپزخانه

همچنین سرآتشیار کاوه‌آهنگران گفت: ساعت ۰۱:۴۳ بامداد امروز _دوشنبه پانزدهم اسفندماه_ یک مورد حریق در فریزر آشپزخانه منزل مسکونی واقع در خیابان مهر، به سازمان آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه شماره پنج به محل حریق اعزام شدند. این حریق که موتور فریزر در آشپزخانه را در برگرفته بود، قبل از رسیدن اکیپ اعزامی توسط مالک منزل اطفا شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این حریق خسارت زیادی نداشت و آتش به سایر نقاط همان واحد سرایت نکرده بود.

کد خبر 645794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.