نیاز به پشتیبانی در سطح کشور داریم / صعود ۱۰ پله‌ای رتبه کسب‌وکار اصفهان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: بازدیدهای تیم قضایی و استانداری اصفهان کمک کرده تا رتبه فضای کسب‌وکار این استان در تابستان امسال از ۱۵ به ۵ برسد. این موضوع نشان می‌دهد که تلاش‌ها در حال نتیجه‌دادن است اما نیاز به پشتیبانی در کشور داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرحسین کمیلی صبح امروز _دوشنبه پانزدهم اسفندماه_ در نشست تولیدکنندگان و کارآفرینان استان اصفهان با رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، این جنگ جدی و ترکیبی است و هر روز اتفاق‌هایی را در فضای اقتصادی کشور رقم می‌زند که فضا را برای فعالان اقتصادی ناامن می‌کند، به همین علت باید تدابیر ویژه‌تری برای به نتیجه رسیدن این کارزار اندیشیده شود.

وی افزود: استان اصفهان بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی، بیش از ۸۰ شهرک صنعتی، ۲۵۰ هزار واحد صنفی، هزار معدن در اختیار دارد و قطب تولید فولاد، نساجی، تولید لوازم خانگی، شیر گوشت، مرغ و محصولات دانش‌بنیان کشور است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: ظرفیت بالایی در استان وجود دارد؛ اگر مشکلاتی که در استان اصفهان احصا شده رفع شود همه کشور از آن منتفع می‌شود. در شرایط فعلی نمی‌توان با قوانین شرایط عادی کشور را اداره کرد؛ به قوانین دوره اضطرار نیاز داریم که در ستاد مشترک تصمیم‌گیری سریعی تعیین می‌شود و جلسه سران قوا به همین منظور شکل می‌گیرد.

کمیلی با بیان اینکه فعالان صنعتی انتظار دارند که دولت، تدبیر درستی داشته باشد و به سرعت تصمیمات صحیح بگیرد، ادامه داد: اشتباهات قانون‌گذاری باید به سرعت اصلاح شود و دچار اتلاف وقت نشود. رئیس قوه قضائیه شرایط جنگ اقتصادی را درک کرده که نخستین نشست خود را در اصفهان با فعالان اقتصادی ترتیب داده است؛ نیازمند تصمیماتی هستیم که تصمیم‌گیری درباره فضاهای اقتصادی تسریع شود.

وی ادامه داد: در استان اصفهان سعی می‌شود که به‌طورهماهنگ عمل کنیم، جلسات نیز به‌طورمنظم برگزار می‌شود اما نیاز داریم که در تهران هم پشتیبانی شود. برای مثال مدت‌ها است در زمینه ارزی مشکلاتی داریم و اقتصاد را با دست خود قفل کرده‌ایم که در این خصوص نیاز به پشتیبانی در سطح کشور داریم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه جمع حاضر افسران جنگ اقتصادی هستند، تصریح کرد: با توجه به وضعیت اخیر، بازدیدهای تیم قضائی و استانداری اصفهان کمک کرده تا رتبه فضای کسب‌وکار این استان در تابستان امسال از ۱۵ به ۵ برسد. این موضوع نشان می‌دهد که تلاش‌ها در حال نتیجه‌دادن است اما نیاز به پشتیبانی در کشور داریم.

کد خبر 645789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.