ظرفیت‌های اقتصادی اصفهان نیازمند حمایت و مراقبت است

استاندار اصفهان با تقدیر از حضور رئیس قوه قضائیه و هیئت قضائی همراه، برای رفع و رسیدگی به مشکلات مردم و برقراری ارتباطات مناسب درباره مشکلات قضائی گفت: جمعی از فعالان اقتصادی استان در بخش‌های مختلف از حوزه‌های مختلف مانند ساختمان و تولید در این نشست حضور دارند تا از نظرات آنها بهره‌مند شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی صبح امروز _ دوشنبه، پانزدهم اسفندماه_ در نشست تولیدکنندگان و کارآفرینان استان اصفهان با رئیس قوه قضائیه، اظهار کرد: از حضور رئیس قوه قضائیه و هیئت قضائی همراهان، برای رفع و رسیدگی به مشکلات مردم و برقراری ارتباطات مناسب در خصوص مشکلات قضائی تشکر می‌کنیم.

وی افزود: امروز نشستی با حضور رئیس قوه قضائیه و جمعی از فعالان اقتصادی استان در بخش‌های مختلف اعم از حمل ونقل، ساختمان، تولید و غیره برگزار خواهد شد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: بخشی از مسائل حوزه تولید و اقتصاد، به نوع نگاه دستگاه قضا برمی‌گردد که امنیت خاطر برای رسیدگی به حقوق آن‌ها را فراهم می‌کند و شنیدن سخنان از جانب فعالان این حوزه می‌تواند راهگشا باشد.

مرتضوی تصریح کرد: اصفهان در عرصه فعالیت‌های اقتصادی جزو استان‌های برتر کشور است و امروز بخش قابل توجهی از محصولات کشور در این استان تولید می‌شود.

وی ادامه داد: ظرفیت تولید در استان اصفهان نیازمند حمایت و مراقبت است تا بتواند در شرایط آرمانی خود حرکت کند و به افق بلند دست یابد.

استاندار اصفهان خطاب به رئیس دستگاه قضا گفت: از شما تقاضا داریم که فرآیند گره‌گشای فراهم شود که برخی مسائل صنعتی استان رسیدگی شود.

کد خبر 645787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.