موفق‌ترین استارت‌آپ‌ علم شیمی کدام است؟

یک دکترای شیمی آلی گفت: معمولاً شرکت‌هایی که در زمینه داروسازی، صنایع غذایی، نفت‌وگاز، پتروشیمی، پلیمر و پلاستیک فعالیت می‌کنند، جزو موفق‌ترین استارت‌آپ‌ها خواهند بود.

حمیدرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عوامل موفقیت استارت‌آپ‌ها و جایگاه علم شیمی در بین کسب‌وکارهای نوین، اظهار کرد: در رقابت بین استارت‌آپ‌ها، قطعاً هرچه کیفیت بیشتر باشد، موفقیت و رشد شرکت نیز بیشتر خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر کیفیت، فعالیت مؤثر در فضای مجازی نیز می‌تواند تأثیر بسزایی در موفقیت استارت‌آپ اعمال کند، از طرفی تبلیغات نیز نقش ویژه‌ای در افزایش فروش محصولات ایفا می‌کند.

این دکترای شیمی آلی ادامه داد: شرکت‌های بسیاری در حوزه استارت‌آپ‌های علم شیمی فعالیت می‌کنند که برخی از آن‌ها عملکرد مطلوبی دارند و به موفقیت دست یافته‌اند.

وی با اشاره به شاخه‌های مهم علم شیمی در بین استارت‌آپ‌ها گفت: معمولاً شرکت‌هایی که در زمینه داروسازی، صنایع غذایی، نفت و گاز، پتروشیمی، پلیمر و پلاستیک فعالیت می‌کنند جزو موفق‌ترین استارت‌آپ‌ها خواهند بود.

یوسفی افزود: این مباحث در ایران و سایر کشورهای جهان به دلیل داشتن نیاز یکسان جزو موفق‌ترین استارت‌آپ‌های موجود در علم شیمی به‌شمار می‌روند.

وی در رابطه با سایر استارت‌آپ‌های موفق علم شیمی گفت: برخی از استارت‌آپ‌های مطرح در علم شیمی، بین‌رشته‌ای هستند و از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند که مهم‌ترین آن‌ها در شرایط خشکسالی و مشکلات اقلیمی مورد توجه قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: طرح‌هایی که در این زمینه ارائه می‌شوند، تنها در صورتی موفق خواهند بود که ویژگی‌های یک استارت‌آپ مطلوب و قدرتمند را داشته باشند.

کد خبر 645715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.