۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
تدارک نوروز شاد در محمودآباد

رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد از تدارک برای نوروزی شاد در این شهر خبر داد و گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۲ سعی داریم شور و نشاط خاصی را بین شهروندان این شهر و مسافران ایجاد کنیم.

نیما محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه دوره ششم شورای اسلامی شهر محمودآباد از ابتدای فعالیت درباره مسائل فرهنگی موافق اجرای برنامه‌ها با تیم تخصصی و برنامه‌ریزی شده بود و در این راستا گام برداشته است، اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگی بین روابط‌عمومی و برنامه‌ریزی شهرداری با اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برقرار است و برنامه‌های خوبی برای نوروز پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز ۱۴۰۲ سعی داریم شور و نشاط خاصی را بین شهروندان این شهر و مسافران ایجاد کنیم، افزود: جشنواره ساحلی دانش‌آموزی و ورزشی با همکاری اداره تربیت‌بدنی و سازمان آموزش و پرورش برای نخستین‌بار در محمودآباد اجرا شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد با بیان اینکه این جشنواره تابستان سال آینده نیز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تمام تلاش مدیریت شهری ششم برای افزایش شادی مردم، فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ مازندران است که در همین راستا نخستین جشنواره استانی قصه‌گویی نیز خرداد ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در پارک طاهباز سه طرح به اجرا درمی‌آید، همچنین با رایزنی نماینده مردم نور و محمودآباد، جذب اعتبار جهت مرمت، بازسازی ساختمان رسانه و موزه شهر انجام خواهد شد.

محمدپور با اشاره به راه‌اندازی بازارچه دائمی سنتی و صنایع دستی محمودآباد گفت: اجرای طرح هسته مرکزی شهر از مهمترین برنامه‌های در دستور کار است که در قالب این طرح مسجد جامع شهر نیز به‌طور کامل سنگ‌فرش و در کنار آن دیواره‌هایی با سبک معماری مازندران قدیم احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه دست‌فروشان محمودآباد سازماندهی شده‌اند و با کدبندی مشخص فعالیت می‌کنند، گفت: با همکاری روابط‌عمومی شهرداری برای زیباسازی فضای شهری برنامه‌های مناسبی در دستور کار قرار گرفته است و المان‌های جذابی در سطح شهر نصب می‌شود تا جاذبه‌های تاریخی و هویت کهن مازندران برای مسافران و شهروندان محمودآباد به نمایش درآید.

کد خبر 645691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.