فروش آنلاین لاستیک سواری با قیمت مصوب

سخنگوی وزارت صمت گفت: از ۱۵ اسفند فروش لاستیک سواری با قیمت مصوب از طریق پلتفرم‌های معرفی شده انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، امید قالیباف اظهار کرد: از روز دوشنبه ۱۵ اسفند فروش لاستیک سواری به قیمت مصوب از طریق پلتفرم‌های معرفی شده انجام می‌شود.

وی افزود: متقاضیان تایر از طریق پلتفرم‌های معرفی شده در وب سایت Tire.iraninanasnaf.ir می‌توانند فروشگاه‌هایی که تایر با قیمت مصوب می‌فروشند را شناسایی کنند.

سخنگوی وزارت صمت تصریح کرد: فروشگاه‌های خرده فروشی تایر نیز به میزان ثبت فروش خود در پلتفرم‌های مذکور، لاستیک دریافت خواهند کرد.

او ادامه داد: افزایش نظارت و شفافیت توزیع و فروش لاستیک سواری از طریق این پلتفرم‌ها و با کمک اصناف و مردم، از جمله اهداف این طرح است. همچنین نظارت می‌شود که تایر با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به فروش برسد.

قالیباف خاطرنشان کرد: در سازوکار جدید، جایگاه و کارکرد عوامل پخش و واحدهای صنفی مطابق گذشته حفظ و صرفاً برای افزایش شفافیت در بازار، فرایند فروش این عوامل، در پلتفرم‌های معرفی شده ثبت می‌شود.

کد خبر 645686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بنده خدا وجانباز IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    6 1
    الان یکسال است صحبت فروش لاستیک به نرخ دولتی در رسانه ها دروغ وکرنا هست ولی نه سایت باز میشه نه جایی ازفروش لاستیک دولتی وجود دارد . واقعا مردم را مسخره کرده‌اید
  • سیامک IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    2 0
    امروز ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ من درب نمایندگی فروش لاستیک بارز به قیمت مصوب حضور دارم فروشگاه میگه لاستیک دارم و به من اجازه فروش نمیدهند به گفته صاحب فروشگاه حتی رئیس اتحادیه هم حضور دارد و از فروش لاستیک سواری خوداری می‌کنند با ۱۲۴ هم تماس گرفتم ولی صاحب فروشگاه اصلا دوست نداره صورت ما رو ببینه و هر مشتری که مراجعه میکنه با بداخلاقی پاسخ میدن واقعا چه بر سر ما مردم امده