اصفهان فردا میزبان رئیس قوه قضائیه خواهد بود

رئیس قوه قضائیه در هجدهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، روز دوشنبه، پانزدهم اسفندماه در صدر هیئت عالی قضائی به استان اصفهان سفر خواهد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در هجدهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، روز دوشنبه، پانزدهم اسفندماه در صدر هیئت عالی قضائی به استان اصفهان سفر خواهد کرد.

دیدار با تولیدکنندگان و صنعت‌گران، دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه حل اختلاف و صلح و سازش، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان اصفهان، حضور در جلسه شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات قضائی استان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات، از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به استان اصفهان است.

سایر مسئولان عالی قضائی که در سفر به استان اصفهان رئیس عدلیه را همراهی می‌کنند، هر کدام به نقاط مختلف این استان خواهند رفت تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شود و برای رفع کردن مسائل قضائی و سایر مشکلات آن‌ها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال گذشته تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت عالی قضائی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان و مرکزی سفر کرده است و سفر به استان اصفهان نیز یکی دیگر از سفرهای رسمی ریاست قوه قضائیه در دوره جدید محسوب می‌شود.

البته ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضائی انجام می‌شود، سفرهایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان و خراسان رضوی استان‌هایی بودند که رئیس قوه قضائیه در مدت اخیر بدون انجام تشریفات به آن مناطق سفر کرده است.

کد خبر 645671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.