عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ اسفندماه

در این بسته خبری از آغاز توزیع رایگان ۱۴ هزار اصله نهال مثمر در پنج منطقه شهرداری یزد تا سرانه فضای سبز شهر قم به ۲۰ متر مربع افزایش پیدا کرد و صرفه‌جویی ۵۵ میلیارد ریالی شهرداری دلوار تنگستان در اجرای طرح‌های عمرانی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز توزیع رایگان ۱۴ هزار اصله نهال مثمر در پنج منطقه شهرداری یزد

محمد حسن منصوری زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد با بیان اینکه یکی از سیاست‌های این سازمان طرح کاشت نهال مثمر در فضاهای عمومی و شهری است گفت: کار توزیع ۱۴ هزار نهال مثمر در پنج منطقه شهرداری آغاز شد.

سرانه فضای سبز شهر قم به ۲۰ متر مربع افزایش پیدا کرد

پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: سرانه فضای سبز قم طی ۶ سال گذشته تاکنون از ۱۳.۵ به ۲۰ متر مربع افزایش پیدا کرده‌است.

صرفه‌جویی ۵۵ میلیارد ریالی شهرداری دلوار تنگستان در اجرای طرح‌های عمرانی

یوسف توسلی، شهردار بندر دلوار شهرستان تنگستان گفت: این شهرداری با اقدامات ابتکاری نظیر راه‌اندازی کارگاه‌های تولید برخی مصالح و انجام کارها به صورت امانی هزینه اجرای طرح‌های عمران شهری را تا ۵۰ درصد کاهش داد، طوری که در سال جاری ۵۵ میلیارد ریال در اجرای پروژه‌ها صرفه جویی صورت گرفته است.

تصویب بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از تصویب کلیات بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز با ۲۰ هزار میلیارد تومان خبر داد.

نهال رایگان در ارومیه توزیع می‌شود

علی شایگان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: ۱۰۰ هزار اصله درخت و درختچه به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با هدف مشارکت شهروندان در توسعه فضای سبز شهری توزیع می‌شود.

توزیع نهال رایگان بین تهرانی‌ها از فردا / ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه ۱۳۷

حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از توزیع نهال رایگان بین شهروندان تهرانی از فردا و از طریق اعلام درخواست به سامانه ۱۳۷ خبر داد.‌

گشایش گالری گنجینه شهرداری کاشان

محمدعلی فرجی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از گشایش گالری «گنجینه» با هدف حمایت از هنرمندان و ایجاد فضای ارائه آثار هنری در طبقه همکف این سازمان خبر داد.

کد خبر 645669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.