تراکتور ۲_ پرسپولیس ۳/ پازل کامبک را پرسپولیس تکمیل کرد

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، تراکتور و پرسپولیس به مصاف هم رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، دو تیم تراکتور و پرسپولیس از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

ورزشگاه: شهید سلیمانی تبریز

گل‌ها: محمد عمری (دقیقه ۱۸) پرسپولیس، مهدی ترابی (دقیقه ۳۰) پرسپولیس، محمد عباس زاده (دقیقه ۶۶ و ۸۴) تراکتور، وحدت هنانوف (۵+۹۰) پرسپولیس

اخطار: محمد حسینی (دقیقه ۶۵) تراکتور، رضا اسدی (دقیقه ۵+۹۰) تراکتور

ترکیب تیم تراکتور:

احسان مرادیان، آرش قادری، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، رومرو گومز و رضا اسدی

سرمربی: پاکو خمز

ترکیب تیم پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، وحید امیری، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، محمد عمری، لئاندرو پریرا و امید عالیشاه.

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

داور: سید وحید کاظمی

شرح بازی:

نیمه اول دیدار تراکتور و پرسپولیس آرام و بدون درگیری آغاز شد و در پانزده دقیقه ابتدایی شاگردان خمز تا حدودی تیم برتر میدان بودند چراکه در دو موقعیت فرصت باز کردن دروازه پرسپولیس را داشتند اما عملکرد مطلوب علیرضا بیرانوند سبب شد شاگردان گل‌محمدی در جریان بازی بمانند و در ادامه درخشش محمد عمری در ضد حملات نماینده پایتخت زمینه پیروزی دو بر صفر این تیم در نیمه اول را فراهم کرد.

به طور کلی ۴۵ دقیقه ابتدایی این دیدار حساس، بدون درگیری و حاشیه به پایان رسید و هر دو تیم علی رغم اشتباهات فردی و عدم هماهنگی که در برخی از دقایق داشتند یک بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشتند.

در نیمه دوم بازی شاهد یک تقابل جذاب بودیم زیرا تعویض های هجومی پاکو خمز در این نیمه سبب شده بود روند بازی سرعت بیشتری داشته باشد و به همین دلیل محمد عباس زاده با دبل در مقابل تیم سابق خود موفق شد تی‌تی‌ها را به جریان بازی بازگرداند اما عدم هماهنگی مدافعان تراکتور در دقایق پایانی کامبک آن‌ها را بدون نتیجه گذاشت و در نهایت وحدت هنانوف با گل در دقایق اضافی سه امتیاز حساس این دیدار را در جیب گل‌محمدی نگه داشت.

شرح گل‌ها:

دقیقه ۱۸ _ محمد عمری با یک شوت از پشت محوطه جریمه تراکتور، دروازه احسان مرادیان را باز کرد.

دقیقه ۳۰ _ حرکت انفرادی و پا به توپ محمد عمری در محوطه جریمه تراکتور و پاس برای مهدی ترابی باعث شد گل دوم قرمز پوشان توسط ترابی به ثمر برسد.

دقیقه ۶۶ _ محمد عباس زاده با ضربه سر ارسال ابوالفضل رزاق پور را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۸۴ _ محمد عباس زاده از روی نقطه پنالتی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۵+۹۰ _ وحدت هنانوف در شلوغی محوطه جریمه تراکتور دروازه این تیم را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳ _ اشتباه وحدت هنانوف در محوطه پرسپولیس سبب شد ریکاردو الوز دروازه قرمز پوشان را تهدید کند اما علیرضا بیرانوند موفق شد دروازه پرسپولیس را نجات دهد.

دقیقه ۱۵ _ علیرضا بیرانوند در موقعیت تک به تک با رضا اسدی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۲۴ _ ضربه سر قنبری با اختلاف اندک از بالای دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

دقیقه ۵۳ _ شوت مستقیم امید عالیشاه از روی ضربه ایستگاهی با اختلاف کم از کنار دروازه تراکتور بیرون رفت.

دقیقه ۶۱ _ ضربه قنبری به سمت دروازه پرسپولیس توسط بیرانوند مهار شد.

دقیقه ۸۷ _ برخورد عیسی آل کثیر و رزاق پور در محوطه جریمه تراکتور که برخلاف بازیکنان پرسپولیس داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

نکات ویژه:

کد خبر 645644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.