محرومیت کاپیتان سپاهان بخشیده شد

کمیته انضباطی پس از اینکه در رای اولیه خود درخصوص مصاف سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی، سیدمحمد کریمی را به یک‌ جلسه محرومیت تعلیقی و یک‌ جلسه محرومیت قطعی به‌همراه پرداخت دو میلیارد ریال جریمه‌ نقدی مجازات کرده بود، با صدور رای ثانویه آن را لغو کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران روز چهارشنبه سوم اسفندماه در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در حضور ۵۰ هزار تماشاگر به‌مصاف هم رفتند و تیم فوتبال پرسپولیس با برتری چهار بر دو مقابل سپاهان در ۱۲۰ دقیقه به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

این دیدار همچون همیشه حواشی بسیاری داشت که موجب شد کمیته‌انضباطی باشگاه‌ها و بازیکنان دو تیم را با جریمه‌های ریز تا درشت جریمه کند؛ رأیی که در آستانه بازی‌های حساس هفته بیست‌ودوم صادر شد و اعتراض هواداران دو تیم به‌خصوص سپاهانی‌ها را به‌دنبال داشت.

در یکی از این رای‌های صادره، سیدمحمد کریمی و یاسین سلمانی، بازیکنان تیم فوتبال سپاهان به‌دلیل بدرفتاری در برابر مقام رسمی مسابقه هرکدام دو جلسه محروم از همراهی تیم شدند که یک جلسه آن به‌مدت شش‌ماه تعلیقی بوده است همچنین هرکدام به پرداخت مبلغ دو میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

اما با وجود اینکه در رأی اولیه کمیته انضباطی، سیدمحمد کریمی و یاسین سلمانی به دو جلسه محرومیت (یک‌جلسه تعلیقی) و ۲۰۰ میلیون تومان جریمه‌نقدی محکوم شده بودند. کمیته‌انضباطی در اصلاحیه‌ای که برای این رأی فرستاد، محرومیت انضباطی و نقدی سیدمحمد کریمی را لغو کرده است اما محرومیت و جریمه یاسین سلمانی به قوت خود باقی خواهد ماند.

کد خبر 645636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.