۸ میلیون صورتحساب الکترونیکی توسط شرکت‌های معتمد و سامانه‌های دولتی ثبت شد

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بیش از ۸ میلیون صورتحساب الکترونیکی تا سیزدهم اسفندماه امسال توسط شرکت‌های معتمد و سامانه‌های دولتی و بیش از ۲۷ میلیون صورتحساب الکترونیکی به صورت مستقیم در سامانه مودیان به ثبت رسیده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، داوود منظور با تشریح آخرین وضعیت اجرای این قانون برای شرکت‌های بورسی و فرابورسی، شرکت‌های دولتی و سایر مودیان با عاملیت شرکت‌های معتمد و سامانه‌های دولتی، اظهار کرد: از ابتدای سال آینده همه اشخاص حقوقی ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی از طریق سامانه مودیان هستند.

وی با بیان اینکه روند صدور صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان سرعت خوبی گرفته است، افزود: تا تاریخ مذکور ۴۷۷ مودی به صورت مستقیم یا از طریق شرکت‌های معتمد و سامانه‌های دولتی موفق به ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه شده‌اند و حدود سه‌هزار و ۶۰۰ حافظه تحت پوشش به مودیان تخصیص یافته است.

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بیش از هشت میلیون صورتحساب الکترونیکی تا سیزدهم اسفندماه امسال توسط شرکت‌های معتمد و سامانه‌های دولتی و بیش از ۲۷ میلیون صورتحساب الکترونیکی به صورت مستقیم در سامانه مودیان به ثبت رسیده است.

کد خبر 645612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.