هافبک اسکاتلندی منچستر در لیست فروش

مک تامینی که دیگر اولویت منچستر در خط میانی نیست، احتمالاً در تابستان راهی تیم جدیدی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، باشگاه منچستریونایتد مایل است اسکات مک تأمینی، هافبک میانی خود را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با مبلغی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون پوند بفروشد.

ملی‌پوش اسکاتلندی از پنج سالگی در منچستریونایتد بوده و در رده‌های سنی مختلف برای این باشگاه بازی کرده است. مک تأمینی در نهایت موفق شد با پیشرفت قابل توجه خود در سال ۲۰۱۷ راهی تیم اصلی شود. او در طول شش فصل گذشته به طور ثابت در اولدترافورد حضور داشته و ۱۹۸ بار در تمامی رقابت‌ها برای تیمش به میدان رفته که ثمره این حضور، ۱۸ گل و پنج پاس گل بوده است.

بازیکن ۲۶ ساله منچستر در این فصل ۲۸ بازی از جمله ۱۶ بازی در لیگ برتر، برای تیم اریک تن هاگ انجام داده، با این حال او در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ فقط در هفت بازی در لیگ به میدان رفته است. کاسمیرو، کریستین اریکسن، برونو فرناندز و فرد در نظر اریک تن هاگ اولویت بالاتری برای حضور در ترکیب اصلی دارند و به همین خاطر، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص جدایی این بازیکن شنیده می‌شود.

هافبک اسکاتلندی پس از رهایی از بند مصدومیت عضلانی در بازی مقابل لسترسیتی به ترکیب تیمش بازگشت و از آن زمان در برابر بارسلونا، نیوکسل یونایتد و وستهم یونایتد بازی کرده است. با این حال، اعتقاد بر این است که منچستریونایتد در حال برنامه‌ریزی برای جذب یک هافبک دیگر در تابستان امسال است و گفته می‌شود فرنکی دی یونگ از بارسلونا هدف اصلی آنها است.

مک تأمینی می‌تواند در جستجوی تیم جدیدی برای خود باشد و تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری نیز به امضای قرارداد با او علاقه‌مند هستند. منچستریونایتد برای این هافبک که دو سال دیگر تا پایان قراردادش در اولدترافورد باقی مانده، با گزینه یک سال بند تمدید، مبلغی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون پوند می‌خواهد.

باشگاه نیوکسل، وستهم، اورتون، ساوتهمپتون، لیدز یونایتد و لستر وضعیت وی را زیر نظر دارند. با توجه به اینکه وستهم، اورتون، ساوتهمپتون و لیدز در حال حاضر در نبرد با سقوط هستند، بنابراین اتخاذ هر تصمیمی در مورد آینده مک تأمینی تا پایان رقابت‌های این فصل دور از انتظار به نظر می‌رسد.

کد خبر 645571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.