آموزش و پرورش اردل نیازمند توجه ویژه است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ظرفیت بالای دانش‌آموزان شهرستان اردل گفت: آموزش و پرورش این شهرستان نیازمند توجه ویژه‌ای است تا شاهد شکوفایی جوانان آن در آینده‌ای نزدیک باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _یکشنبه چهاردهم اسفند_ در جلسه بررسی مشکلات آموزشی شهرستان اردل اظهار کرد: بازوی اصلی آموزش و پرورش خیران هستند و اگر بتوان از کمک آن‌ها در بازسازی مدارس استفاده کنیم، بخشی از مشکلات زیرساختی آموزشی شهرستان رفع می‌شود.

وی افزود: پیشرفت شگرف کشورهای توسعه‌یافته به‌دلیل اهمیت دادن به پرورش فرزندان در حوزه‌های وجدان کار، مهارت اجتماعی و مسائل اخلاقی است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر، نماینده مردم در پارلمان شهری هستند، تصریح کرد: لازم است در بعضی مسائل نقطه نظرات این اعضا شنیده و با آن‌ها مشورت شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای دانش‌آموزان شهرستان اردل و پرورش انسان‌هایی فرزانه و موفق در این شهرستان تصریح کرد: آموزش و پرورش این شهرستان نیازمند توجه ویژه‌ای است تا شاهد شکوفایی جوانان آن در آینده‌ای نزدیک باشیم.

سلیمانی با اشاره به ضرورت توجه به کیفیت خدمات‌رسانی در مدارس خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای، از مدارس شهرستان اردل بازدید میدانی داشته باشد، زیرا معلمی که ضعیف باشد به‌طورقطع به دانش‌آموزان منطقه آسیب خواهد رساند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: مدرسه راهنمایی شهید بارانی دشتک در منطقه‌ای متروکه واقع شده است که نوسازی آن باید در دستور کار قرار گیرد، همچنین نصب بخاری و تأمین آب شرب مدرسه امام خمینی (ره) در دشتک از ضروریات است تا دانش‌آموزان بتوانند از این مدرسه استفاده کنند.

وی با اشاره به مدرسه خیرساز بابایی، تصریح کرد: موانع قانونی این مدرسه با همکاری مسئولان رفع شده است و آسفالت و احداث دیوار آن باید در دستور کار قرار گیرد.

سلیمانی با بیان اینکه خدمت‌رسانی یک فریضه الهی است، خاطر نشان کرد: شوراها با ایجاد هم‌افزایی در راستای آبادانی شهرها کمک و در کنار مسئولان تلاش می‌کنند تا برای نظام جمهوری اسلامی ایران امیدآفرینی و توطئه‌های مخالفان نظام را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا رقیب مدیران نیستند، افزود: امیدواریم همانگونه که شوراها برای رفع مشکلات شهروندان از مدیران حمایت می‌کنند، مدیران استان نیز اعضای شوراها را به‌عنوان افراد حقوقی و نماینده مردم بپذیرند و با آن‌ها همکاری کنند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تاکید کرد: جذب و اختصاص اعتبار برای توسعه راه‌های ارتباطی و محورهای مواصلاتی استان، تکمیل تونل‌ها، احداث راه‌آهن، رفع مشکلات درمانی مردم، تکمیل بیمارستان‌ها و اختصاص تجهیزات به مراکز درمانی، تکمیل اماکن ورزشی، احداث چمن‌های مصنوعی، توسعه بخش کشاورزی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان از ضروریات است.

به گزارش ایمنا، مسئولان آموزش و پرورش شهرستان اردل و استان چهارمحال‌وبختیاری از کمک‌های خیران بابت احداث دبیرستان کار و دانش و دخترانه دشتک، بازسازی مدرسه امام خمینی (ره)، کمک خیر به سیستم هوشمند مدارس و تجهیز آن‌ها در مدارس دشتک، بازسازی دبستان شهید اسدی قلعه رشید و هزینه نصب کاغذ دیواری دبیرستان دخترانه نسیم صمصامی و اهدای کتاب درسی به این مدرسه قدردانی کردند.

کد خبر 645548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.