ضرورت نگاه ویژه به مدارس غیردولتی در زمینه مباحث علمی و تربیتی

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: قصد داریم از ۱۱۴ فرد راه‌یافته به مرحله نهایی جشنواره «من امانت‌دارم» در جایگاه‌های مختلفی مانند تدریس در دوره‌های ضمن خدمت ویژه مدارس غیردولتی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی حمیدی امروز _یکشنبه چهاردهم اسفندماه_ در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره «من امانت‌دارم» با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: سیاست اداره مشارکت‌ها و مدارس غیردولتی استان اصفهان، نگاه ویژه به مدارس غیردولتی از جهت علمی و تربیتی است و به همین دلیل با نظر مساعد مدیرکل آموزش و پرورش استان مقرر شد تا برای نخستین‌بار در کشور جشنواره تجربه‌نگاری من امانت‌دارم برگزار شود.

وی نقایص و مشکلات اندک موجود در اجرای این طرح را ناشی از جدید بودن این تجربه دانست و افزود: بخش‌نامه این جشنواره در آذرماه به مدارس ارسال شد و معلمان و کارکنان مدارس غیردولتی فرصت داشتند تا در قالب یک فیلم ۲۰ دقیقه‌ای به سوالات مطرح شده پاسخ دهند.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت ۴۸۶ اثر توسط شرکت‌کنندگان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از پایش در دو مرحله، ۱۱۴ اثر به مرحله نهایی راه یافتند و از بین این آثار، ۱۴ اثر به مرحله مصاحبه رسیدند که این مصاحبه توسط چهار داور به‌صورت حضوری انجام شد.

وی با بیان اینکه قصد داریم از ۱۱۴ فرد راه‌یافته به مرحله نهایی در جایگاه‌های مختلفی مانند تدریس در دوره‌های ضمن خدمت ویژه مدارس غیردولتی استفاده کنیم، گفت: درصدد هستیم تا ارتباطات ما با این گروه قطع نشود و همچنان تداوم داشته باشد.

گفتنی است؛ در این برنامه فاطمه دیانی به‌عنوان رتبه اول، سمانه صادقی و علیرضا سلطانی به‌عنوان رتبه دوم و رحمت‌الله میرپوریان، زهرا ایزدی، آناهیتا خادم آقا و فرزانه قاسمی به‌عنوان رتبه سوم مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 645507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.