ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با هوادار

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف هوادار می‌رود که امیدوار است فاصله خود در صدر جدول را بیشتر کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان امروز _یکشنبه چهاردهم اسفندماه_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر میزبان هوادار، تیم رده نهمی لیگ برتر است. مورایس، سرمربی طلایی‌پوشان نسبت به بازی قبل شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده را در اختیار دارد و همچنین مانوئل فرناندز نیز با بهبود مصدومیتش، شاید بتواند برای دقایقی در نیمه دوم به میدان برود.

پیام، نیازمندِ کلین شیت

در چارچوب دروازه طلایی‌پوشان مطابق انتظار پیام نیازمند خواهد ایستاد. نیازمند که آخرین بار مقابل فولاد دروازه‌اش را بسته نگه داشت، امیدوار است پس از سه بازی ناکامی در ثبت کلینن‌شیت برابر ذوب‌آهن، پرسپولیس و آلومینیوم، برابر هوادار دروازه‌اش را بسته نگه دارد و با روحیه‌ای بهتر آماده جدال بزرگ هفته بعد مقابل پرسپولیس شود.

ابهام بزرگ در خط دفاع

اشتباه منجر به دریافت گل محمد دانشگر در بازی با آلومینیوم شاید برای او گران تمام شود و مورایس او را از ترکیب اصلی خارج کند. در صورتی که این اتفاق رخ دهد سیاوش یزدانی پس از بازی کابوس‌وار برابر پرسپولیس، دوباره به ترکیب اصلی بازمی‌گردد و در کنار نیلسون جونیور زوج قلب دفاع را تشکیل می‌دهند، با این حال احتمال بازی کردن دانشگر بیش از بازی نکردن او است زیرا یزدانی نیز در شرایط ایده‌آلی قرار ندارد. در دو سمت خط دفاعی نیز مطابق انتظار میلاد زکی‌پور و رامین رضائیان حضور خواهند داشت.

میانه میدان سپاهان دست نمی‌خورد

مسعود ریگی مثل همه بازی‌های سپاهان در این فصل تک هافبک دفاعی طلایی‌پوشان برابر هوادار خواهد بود. جلوتر از او همچون بازی‌های اخیر محمد کریمی و امید نورافکن به کار گرفته می‌شوند تا زوج خطرناک پشت تک‌مهاجم این تیم تکمیل شود. در خط هافبک مانوئل فرناندز و یاسین سلمانی همینطور محمد قربانی و جلال‌الدین علیمحمدی نیز بازیکنان شاخصی هستند که احتمال دارد از آنها در نیمه دوم استفاده شود.

بازگشت شهریار و فرشاد به خط آتش

غیبت شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده در بازی قبل برای سپاهان گران تمام شد و این تیم دو امتیاز حساس را در اراک جا گذاشت. حالا با بازگشت مغانلو، او به عنوان تک مهاجم در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و در دو سوی او فرشاد احمدزاده و ایگور کاتاتو به بازی گرفته می‌شوند. محمد علی‌نژاد و الویس کامسوبا، دیگر وینگرهای طلایی‌پوشان هستند که احتمال استفاده از آنها کمتر است.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با هوادار به شرح زیر است:

پیام نیازمند

میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان

امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی

ایگور کاتاتو، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده.

کد خبر 645466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.