متهم کردن نظام اسلامی به اخلال در تحصیل دختران خنده‌دار است

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها زنان را بخشی از جمعیت فاخر، تحلیل گر و تاثیرگذار در کشور دانست و گفت: متهم کردن نظام اسلامی به ایجاد اخلال در تحصیل دختران خنده‌دار است، کسانی که تسلیم جریان محاسباتی دشمنان شیطانی ملت شوند این اتهامات را هم باور می‌کنند.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی، امروز - شنبه، سیزدهم اسفندماه - در آئین تودیع و معارفه مسؤول نهاد نمایندگی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر این اساس متهم کردن نظام اسلامی به ایجاد اخلال در تحصیل دختران خنده‌دار است، کسانی که تسلیم جریان محاسباتی دشمنان شیطانی ملت شوند این اتهامات را هم باور می‌کنند.

وی افزود: دشمنان هر روز دعوایی علیه این ملت طراحی کرده و هر روز پرده‌ای جدید از این ماجرا را می‌بینیم تا ملت را مضطرب و نگران کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: نظام اسلامی افتخار دارد، زنان را از جهالت دوسویه رژیم پهلوی و استعمارگری غرب نجات داد و به جایی رساند که امروز زنان بخشی از جمعیت فاخر، تحلیل گر و تأثیرگذار در کشور ما هستند، آنها می‌خواستند زنان خانه نشین شوند و یا به ویترین لذت‌ها و سودهای اهل دنیا بدل شوند، چنانچه غرب زن را ابزاری برای سود بیشتر می‌بیند.

رستمی ادامه داد: پهلوی‌ها کم خردتر از این بودند که ایده‌ای درباره زن داشته باشند بنابراین در خصوص زنان تابع غرب بودند از این رو در آن دوره تاریخی اکثریت زنان جامعه که عفیف بودند خانه نشین و محجور شدند و فرصت‌ها به زنانی تعلق گرفت که تابع نگاه ابزاری غرب بودند.

وی گفت: امروز شیاطین جهانی و دشمنان به دنبال تغییر نظام شناختی جامعه هستند پس اگر در این شرایط واقعیت‌ها را نشان دهیم، از یک گردنه سخت به سوی تعالی ملت عبور کردیم.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها حضور در مجموعه‌های دانشگاهی را برای حوزویان یک فرصت بی‌نظیر دانست و تاکید کرد: این فرصت به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده و با تداوم حرکت انقلاب اسلامی اهمیت حضور روحانیون در دانشگاه فزونی می‌یابد.

رستمی انقلاب اسلامی را دارای سخنی نو در دنیا معرفی کرد و افزود: این گفتمان جدید خوشایند ارباب تزویر نبود، انقلاب اسلامی فریاد نه به طاغوت را سر داد و به همین دلیل دشمنی‌ها علیه آن آغاز شد و تا به امروز هم ادامه یافته است و دشمن از هر ابزاری برای اجرای برنامه‌های خود بر ضد ما استفاده می‌کند.

وی با اشاره به مسئولیت روشنگری در جامعه توسط دانشگاهیان گفت: بنا به فرمایش رهبر انقلاب، جهاد تبیین تنها متوجه روحانیون نیست، بلکه هر که دلسوز این ملت است، باید در این مسیر گام بردارد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین جواد مهدوی نسب، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خراسان، با حفظ سمت به عنوان مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد معارفه و جایگزین حجت الاسلام محمد حسین طباطبایی شد.

منبع ایرنا

کد خبر 645452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.