بخت‌سوم قهرمانی رقابت‌های تنیس دبی مدعی قهرمانی را کنار زد

دنیل مدودوف اهل روس موفق شد نواک جوکوویچ صربستانی را در نیمه‌نهایی تنیس ۵۰۰ امتیازی دبی شکست دهد و حالا می‌تواند مقام قهرمانی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های تنیس ۵۰۰ امتیازی دبی، نواک جوکوویچ صربستانی؛ نفر نخست رنکینگ برترین تنیسورهای جهان برابر دنیل مدودوف روسی نفر هفتم رنکینگ با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. نواک جوکوویچ این دیدار را در ۲ ست و با نتیجه مشابه ۶ بر ۴ مقابل دنیل مدودف شکست خورد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات نیز اندری روبلف نفر ششم رنکینگ از روسیه مقابل الکساندر زورف نفر ۱۶ رنکینگ از آلمان در دو ست و با نتایج ۶ بر ۳ و ۷ بر ۶ به برتری رسید تا با هموطن خود برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها مصاف کند.

نواک جوکوویچ صربستانی که بخت‌اول قهرمانی به‌شمار می‌رفت در بازی قبلی با نتیجه دو بر صفر (در ست‌های متوالی با امتیاز ۶ بر ۳ و ۷ بر ۵) اوبرت اورکاچ لهستانی را شکست داده بود و دنیل مدودوف که بخت‌سوم قهرمانی به‌حساب می‌آمد نیز موفق شده بود بورنا چورچیچ را در دو ست متوالی از پیش‌رو بردارد و حالا به بخت دوم قهرمانی تبدیل شده است.

کد خبر 645417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.