آلگری: کسب سهمیه اروپا غیرممکن است

سرمربی ایتالیایی یوونتوس امیدی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و حضور در این رقابت ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری امیدوار است تیمش در دیدار برابر رم بتواند موفق ظاهر شود، با این حال وی امید زیادی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

آلگری، سرمربی تیم یوونتوس در نشست خبری پیش از دیدار برابر رم با تمجید از عملکرد این تیم گفت: رم فصل فوق‌العاده‌ای را گذرانده و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کند. آنها با ۴ پیروزی متوالی خانگی و بدون گل خورده برابر ما قرار می‌گیرند، می‌دانیم که بازی خوبی در انتظار ماست.

وی در ادامه راجع به بازگشت پل پوگبا به ترکیب بانوی پیر اضافه کرد: واکنش پوگبا به بازگشتش بسیار خوب بود، با توجه به اینکه او مدت زیادی بازی نکرده، از عملکردش راضی هستم. بازی او مقابل تورنیو خوب بود و میلیک هم قرار است پس از فیفادی به ترکیب تیم اضافه شود همچنین کایو و میرتی نیز به تیم بازمی‌گردند تا در نهایت بازیکنانی که مدتی از تیم دور بوده‌اند، دوباره به زمین مسابقه بیایند.

آلگری یادآور شد: فردا بازی مهمی مقابل رم داریم و باید بازی‌های قبلی را کنار بگذاریم، منتظر هستیم تا ببینیم در دیدار بعدی چه چیزی در پیش است. بازیکنان تیم همگی نقش مهمی در عملکرد ما دارند و امیدواریم که بتوانیم برابر رم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی یوونتوس درباره مورینیو، سرمربی رم خاطرنشان کرد: رم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند و مورینیو در حال انجام این کار بزرگ است، امیدوارم او فردا کنار زمین بازی حضور داشته باشد و او را ببینم. حقیقت این است که کسب سهمیه برای ما غیرممکن است و کسر ۱۵ امتیاز باعث شد تا حد زیادی از قافله عقب بمانیم.

وی در پایان یادآور شد: دیماریا در تمام بازی‌های اخیر عالی کار کرده است. جدا از اینکه او چه مدت زمانی برای ما به میدان رفته، می‌دانیم که حضورش در تیم مؤثر است. همین قضیه برای دیبالا نیز صدق می‌کند، او در یوونتوس بازیکن بزرگی بود و در رم نیز همین رویه را حفظ کرده است، در مصاف با رم و دیبالا، به خوبی می‌دانیم که با چه چیزهایی روبرو هستیم.

کد خبر 645384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.