لزوم اجرای طرح ساماندهی کارگران ساختمانی در اردبیل

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه شورای اسلامی این شهر مصمم به ساماندهی کارگران ساختمانی است و برای راه‌اندازی ایستگاه کار بودجه تعیین می‌کنند، گفت: خدمات شهری علاوه بر سایر خدمات ضروری، باید طرح ساماندهی کارگران ساختمانی را با احداث ایستگاه کار، اجرایی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد انصاری امروز _شنبه سیزدهم اسفند_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به بودجه پیشنهادی خدمات شهری برای راه‌اندازی ایستگاه کار برای کارگران ساختمانی اظهار کرد: این ایستگاه، ویژه این کارگران است و این موضوع باید در شش ماهه نخست سال آینده به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر مصمم به ساماندهی کارگران ساختمانی است و برای راه‌اندازی ایستگاه کار بودجه تعیین می‌کند، افزود: خدمات شهری علاوه بر سایر خدمات ضروری، باید طرح ساماندهی کارگران ساختمانی را با احداث ایستگاه کار اجرایی کند.

حفظ پاکیزگی شهر از وظایف اصلی شهرداری است

بهزاد عباس‌زاده، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به خرید بعضی از تجهیزات رفت و روب شهری گفت: پیمانکارانی که برای نظافت با شهرداری قرارداد منعقد می‌کنند، باید مجهز به تجهیزات رفت و روب باشند.

وی با بیان اینکه در صورت به مجهز بودن پیمانکار به تجهیزات نظافت شهری نیازی به اختصاص بودجه برای خرید دستگاه‌های نظافت نیست، افزود: شهرداری باید پیمانکار را مجاب به تهیه تجهیزات کند و در قراردادها این موضوع ذکر شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه اصلی‌ترین وظیفه شهرداری علاوه بر توسعه عمرانی، پاکیزگی شهری است، تصریح کرد: خدمات شهری به‌عنوان پیشانی عملکرد شورا و شهرداری است، لذا لازم است لوازم‌های مصرفی با ارزیابی دقیق‌تر خریداری شود و نباید در کوچه‌ها و محله‌ها در حوزه نظافت کم‌کاری شود.

مشکلات نگهداری نمک در زمستان رفع شود

علیرضا غریبی، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: این شهر سال‌ها است که در زمینه نگهداری و انبار نمک غیر خوراکی برای استفاده در زمستان با مشکل مواجه است، لذا احداث یک انبار و سوله برای دپوی نمک غیرخوراکی ضروری است که شهرداری باید این موضوع را در اولویت قرار دهد.

وی با اشاره به بودجه مناسب برای خرید ماشین‌آلات خدمات شهری افزود: شهرداری اردبیل در سال جاری به نوسازی تجهیزات مورد نیاز این شهر ورود و ماشین‌آلات زیادی را خریداری کرده است که امیدواریم با اختصاص بودجه مناسب این روند ادامه پیدا کند.

کد خبر 645347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.