۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

در ۱۲ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف کرمان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، هرمزگان و کرمانشاه را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۶:۴۶ روز گذشته _جمعه دوازدهم اسفندماه‌_ زلزله ۳.۱ ریشتری فاریاب در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۷ کیلومتری فاریاب، ۳۹ کیلومتری بلوک و ۶۲ کیلومتری جیرفت در استان کرمان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۷.۱۸۶ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۸.۴۲۳ درجه شمالی بوده است.

آذربایجان شرقی لرزید

ساعت ۲۰:۴۶ روز گذشته _جمعه دوازدهم اسفندماه‌_ زلزله ۲.۷ ریشتری زنوز در استان آذربایجان شرقی را لرزاند، این زلزله در عمق هفت کیلومتری زمین ثبت شده است؛ همچنین در ۱۵ کیلومتری زنوز، ۱۹ کیلومتری یامچی و ۱۹ کیلومتری هادی‌شهر در استان آذربایجان شرقی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۵.۷۲۳ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۶۷۵ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه خوی را لرزاند

ساعت ۲۱:۰۵ روز گذشته _جمعه دوازدهم اسفندماه‌_ زلزله ۲.۶ ریشتری خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۲ کیلومتری زمین ثبت شده است؛ همچنین در ۱۵ کیلومتری خوی، ۳۲ کیلومتری زرآباد و ۳۷ کیلومتری قره ضیاالدین در استان آذربایجان غربی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۴.۷۹۹ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۶۰۹ درجه شمالی بوده است.

زلزله ۳.۳ ریشتری هرمزگان را لرزاند

ساعت ۲۳:۴۱ روز گذشته _جمعه دوازدهم اسفندماه‌_ زلزله ۳.۳ ریشتری کنگ در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است و در ۲۴ کیلومتری کنگ، ۳۱ کیلومتری بندر لنگه و ۵۵ کیلومتری بندر خمیر در استان هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۵.۰۷۱ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۶.۷۷۹ درجه شمالی بوده است.

خوی بازهم لرزید

ساعت ۰۲:۴۷ بامداد امروز _شنبه سیزدهم اسفندماه‌_ زلزله ۳.۵ ریشتری خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق شش کیلومتری زمین ثبت شده است و در پنج کیلومتری خوی، ۳۴ کیلومتری ایواوغلی و ۳۹ کیلومتری سلماس در استان آذربایجان غربی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۴.۸۹۵ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۵۳۳ درجه شمالی بوده است.

زلزله ۳.۵ ریشتری خوی را لرزاند

ساعت ۰۵:۳۳ امروز _شنبه سیزدهم اسفندماه‌_ زلزله ۳.۵ ریشتری خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۲ کیلومتری زمین ثبت شده است و در پنج کیلومتری خوی، ۳۴ کیلومتری ایواوغلی و ۳۸ کیلومتری سلماس در استان آذربایجان غربی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۹.۹۱۵ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۵۱۶ درجه شمالی بوده است.

قصرشیرین لرزید

ساعت ۰۹:۱۶ امروز _شنبه سیزدهم اسفندماه‌_ زلزله ۳.۷ ریشتری قصر شیرین در استان کرمانشاه را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۲ کیلومتری زمین ثبت شده است و در ۱۵ کیلومتری قصر شیرین، ۲۴ کیلومتری سرپل ذهاب در استان کرمانشاه و ۲۲ کیلومتری Khanaqin در عراق رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۵.۶۱۶ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۴.۳۸۱ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 645278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.