بعضی مدارس شهرستان بن نمازخانه ندارد

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه سالن فرهنگی یا نمازخانه در بعضی مدارس شهرستان بن به‌خصوص بخش شیدا وجود ندارد، گفت: پیشنهاد می‌شود یک باب سالن فرهنگی در مرکز بخش شیدا احداث شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _شنبه سیزدهم اسفند_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه مسئولیت سالن ورزشی صالحین و ۹ دی در شهرستان بن بر عهده سپاه است، اظهار کرد: به‌تازگی اعلام شده است که این سالن‌ها فقط باید در مرکز شهرستان احداث شود، در صورتی که سایر شهرهای شهرستان بیشتر به این سالن‌ها نیاز دارند، لذا باید این موضوعات مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در برخی شهرستان‌ها تعداد افراد خیر و نیکوکار زیاد است، افزود: خیران کلنگ بعضی پروژه‌ها را بر زمین می‌زنند و دولت و سپاه نیز آن‌ها را تکمیل می‌کند اما شهرستان بن از این ظرفیت غافل است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: عادلانه نیست که یک شهر در شهرستان هیچ امکاناتی نداشته باشد و تمام امکانات در مرکز آن شهرستان مستقر شود، انتظار داریم تدابیری برای این موضوع اندیشیده شود تا عدالت‌محوری شکل گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در توزیع بسته‌های معیشتی موازی‌کاری صورت می‌گیرد، به‌طوری که بهزیستی، کمیته امداد، سپاه و مؤسسه‌های خیریه به اشخاص خاصی کمک می‌کنند، در صورتی که خانواده‌هایی در آن شهرها و روستاها زندگی می‌کنند که نیازمند کمک هستند، لذا درخواست داریم هماهنگی لازم با شوراها انجام گیرد تا نیازمندان واقعی را به دستگاه‌های متولی معرفی شوند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: با توجه به اینکه شهرستان بن و مرکز بخش شیدا در مرز بین این استان و اصفهان و در حاشیه زاینده‌رود است، در ایام تعطیل گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه سالن فرهنگی یا نمازخانه در بعضی مدارس شهرستان بن به‌خصوص بخش شیدا وجود ندارد، تاکید کرد: دانش‌آموزان باید از مقطع ابتدایی با فریضه نماز آشنا شوند اما فضایی برای آموزش در مدارس نداریم، پیشنهاد می‌شود یک باب سالن فرهنگی در مرکز بخش شیدا احداث شود.

بهارلویی اختصاص وام‌های بلاعوض یا کم‌بهره به کشاورزانی که باغ آن‌ها بیمه نیست یا دچار خسارت شده است را ضروری دانست و ادامه داد: درباره درخواست ایجاد بند برای جلوگیری از آب‌های روان در فصولی که آب‌ها از حوزه خارج می‌شود، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قول مساعد داده است.

کد خبر 645269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.