گردآوری دفتر شعر «الیه راجعون»

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: مجموعه‌ای از اشعار معاد با عنوان «کتاب الیه راجعون» به عنوان گامی فرهنگی در این سازمان برای امیدبخشی به زندگی تهیه شده است.

به گزارش ایمنا، علی حاجیان با اشاره به جمع‌آوری مجموعه‌ای از اشعار معاد با عنوان کتاب «الیه راجعون» به عنوان یکی از اقدامات فرهنگی این مجموعه اظهار کرد: این دفتر شعر وزین و ارزشمند شامل ۴۴ شعر در قالب‌های غزل، رباعی، شعر نو نیمایی، شعر سپید و چهار پاره است که از میان دلنوشته‌های جمعی از شاعران و چهره‌های آشنای ادب معاصر گزینش شده است.

وی با بیان اینکه از این مجموعه شعر هفته گذشته توسط آیت الله مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان رونمایی شد، ادامه داد: اشعار کتاب «الیه راجعون» به انتخاب محمد خادم از شاعران ارزشمند معاصر و به همت سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گردآوری شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با بیان اینکه دو واژه حیات و موت که هر دو از مخلوقات خداوند به شمار می‌آید، بارها در قرآن کریم آمده است، تصریح کرد: در مجموع حیات با تمام مشتقات (ح ی ی) ۱۸۹ بار و در مجموع مرگ با تمام مشتقات (م و ت) ۱۸۵ بار در قرآن برجسته شده است که با یک نگاه ساده می‌توان قرآن را به گواهی گرفت که مسئله حیات و زندگی فراتر از موت و مرگ مورد توجه پروردگار قرار گرفته است.

کد خبر 645233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.