پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی از امروز آغاز می‌شود / افزایش قیمتی اتفاق نیفتاد

مدیرعامل راه‌آهن از آغاز پیش‌فروش بلیت‌های قطارهای نوروزی سال ۱۴۰۲ از امروز _شنبه سیزدهم اسفندماه_ در تمام مسیرها به استثنای مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق وعده قبلی مسئولان، پیش‌فروش بلیت‌های قطار نوروزی در تمام مسیرها به جز مسیرهای منتهی به مشهد و بالعکس از امروز _شنبه سیزدهم اسفندماه ۱۴۰۱_ آغاز خواهد شد. قابل ذکر است که پیش‌فروش بلیت مسیرهای منتهی به مشهد مقدس به استثنای تهران-مشهد از فردا _یکشنبه چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۱_ آغاز می‌شود.

در این خصوص سیدمیعاد صالحی، مدیرعامل راه‌آهن از آغاز پیش‌فروش بلیت‌های قطارهای نوروزی سال ۱۴۰۲ از امروز _شنبه سیزدهم اسفندماه_ در تمام مسیرها به استثنای مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس خبر داد و اظهار کرد: هیچ‌گونه افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نخواهند داشت. از روز _یکشنبه چهاردهم اسفندماه_ پیش‌فروش بلیت‌های مسیرهای منتهی به مشهد مقدس به استثنای تهران-مشهد نیز آغاز خواهد شد.

وی افزود: همچنین از روز _دوشنبه پانزدهم اسفندماه_ نیز پیش‌فروش بلیت‌های مسیر تهران-مشهد و بالعکس به فروش خواهد رسید؛ این پیش‌فروش‌ها تک‌مرحله‌ای خواهند بود و هیچ‌گونه افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نخواهند داشت.

مدیرعامل راه‌آهن خاطرنشان کرد: جهت رفاه مردم، بلیت‌ها هم از طریق حضوری و هم از طریق اینترنتی ارائه خواهند شد.

صالحی اظهار کرد: برای افرادی که می‌خواهند به شکل حضوری بلیت تهیه کنند از ساعت هشت صبح و از طریق مراکز مجاز فروش بلیت در دسترس خواهد بود و کسانی که می‌خواهند از طریق اینترنتی بلیت تهیه کنند، از ساعت ۱۴ روزهای یاد شده این امکان را خواهند داشت.

کد خبر 645190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.