سفیران ایمنی در خدمت حمل‌ونقل عمومی لس‌آنجلس

اداره حمل‌ونقل شهری لس‌آنجلس از آموزش موفقیت‌آمیز ۳۰۰ سفیر جدید مترو برای استقرار در شبکه‌های ریلی و اتوبوس‌رانی به‌منظور ارتقای ایمنی عمومی خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره حمل‌ونقل شهری لس‌آنجلس اعلام کرده است که نزدیک به ۳۰۰ سفیر جدید مترو را با موفقیت آموزش داده و برای استقرار در سیستم اتوبوس‌رانی و ریلی شهر آماده کرده است. این سفیران از میان طیف متنوعی از جوامع مختلف شهر انتخاب شده‌اند که بیشترین استفاده را از شبکه حمل‌ونقل عمومی شهر دارند و به این ترتیب همدلی، احترام و مهارت‌های بیشتری در برقراری ارتباط با کاربران وسایل نقلیه عمومی و رفع مشکلات آن‌ها از خود نشان می‌دهند.

نخستین گروه از این سفیران در اکتبر ۲۰۲۲ آموزش دید و در مسیرهای خاصی از شبکه حمل‌ونقل ریلی شهر مستقر شد. پس از آن با دریافت آموزش‌های گسترده‌تر، این سفیران در مناطق بیشتری از سیستم مترو مستقر شدند و قرار بود در صورت نیاز بر تعداد آن‌ها افزوده شود. در حال حاضر و با احساس نیاز به حضور آن‌ها در شبکه اتوبوس‌رانی شهر در کنار سیستم حمل‌ونقل ریلی، اداره حمل‌ونقل شهری به استخدام و آموزش تعداد بیشتری از آن‌ها اقدام کرده است.

سفیران ایمنی عمومی در خدمت حمل‌ونقل لس‌آنجلس

سفیران جدید لس‌آنجلس به‌عنوان بخشی از یک طرح ایمنی عمومی شامل دوربین‌ها و روشنایی‌های بهبودیافته، تیم‌های مداخله در بحران و امدادرسانی به بی‌خانمان‌ها در راستای بهبود تجربه کاربران و افزایش امنیت عمومی سیستم حمل‌ونقل شهری لس‌آنجلس آموزش دیده و به مسافران پشتیبانی‌های حیاتی ارائه می‌کنند.

سفیران اداره حمل‌ونقل شهری لس‌آنجلس جابه‌جایی مسافران را در این شبکه تسهیل می‌کنند و به افراد نیازمند کمک، یاری می‌رسانند تا سفر راحت‌تری را تجربه کنند. این افراد آماده پاسخ‌گویی به سوالات کاربران، وصل کردن آن‌ها به خدمات پشتیبانی مورد نیاز و گزارش هرگونه مشکل پیش‌آمده به منابع مربوطه هستند.

سفیران در طول هفت روز هفته آماده خدمات‌رسانی به کاربران و مجهز به دستگاه‌های ارتباطی شامل تلفن‌های همراه هوشمند و آی‌پد هستند تا به دیگر کارکنان در بخش‌های مربوطه ارتباط برقرار کنند و مشکلات مربوط به ایمنی و امنیت وسایل حمل‌ونقل و مسیر تردد آن‌ها را گزارش دهند.

اداره حمل‌ونقل شهری لس‌آنجلس خاطرنشان کرد که این سفیران، مأموران امنیتی نیستند و جایگزین کارکنان بخش‌های امنیتی یا مجریان قانون نمی‌شوند و مسئولیت‌های آن‌ها تنها شامل حمایت از مسافران ضمن حضور در سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر و راهنمایی آن‌ها در صورت نیاز به کمک است. به این وجود، اداره حمل‌ونقل شهری سفیران ایمنی عمومی را هسته اصلی تلاش‌های خود برای تجسم مجدد امنیت مسافران شبکه ریلی و اتوبوس‌رانی معرفی و یادآوری کرد که آن‌ها چشم و گوش شبکه حمل‌ونقل شهر هستند، آمادگی‌های لازم برای تنش‌زدایی و رفع مشکلات ناشی از تروما را دارند و از آگاهی‌های لازم درباره ناتوانی‌های گوناگون، اطلاعات فرهنگی و موقعیتی، مسائل مربوط به شیوه کار حمل‌ونقل عمومی و هرگونه مسائل ایمنی شخصی و عمومی برخوردار هستند.

سفیران ایمنی عمومی در خدمت حمل‌ونقل لس‌آنجلس

کد خبر 645083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.