آغاز طرح پاکسازی و ساماندهی ورودی‌های شهر

شهردار زرند از آغاز طرح پاکسازی و ساماندهی ورودی‌ها و تغییر چهره شهر برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پرداخت مابه‌التفاوت سهمیه اعتباری وانت بارها در شهریورماه ۱۴۰۱، اظهار کرد: این سهمیه‌های اعتباری تنها از طریق کارت بانکی و تنها برای پرداخت مابه‌التفاوت قیمت بنزین در دستگاه کارت‌خوان جایگاه‌های سوخت قابل استفاده است.

وی افزود: در حال حاضر مشاهده سهمیه در اپلیکیشن بار برگ یا سامانه سماس امکان‌پذیر است.

شهردار زرند با بیان اینکه سهمیه اعتباری در صورت ثبت بار برگ تا سقف مشخصی قابل افزایش است، خاطرنشان کرد: مالکان وانت بار، برای دریافت سهمیه سوخت بنزین باید نسبت به اخذ پروانه از سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری زرند اقدام کنند.

ضیاءالدینی از آغاز طرح پاکسازی و ساماندهی ورودی‌ها و تغییر چهره شهر برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای کیفی سازی امور شهر، ساماندهی مبلمان شهری و ارائه خدمات بهینه و شایسته به منظور استقبال مطلوب از مسافران و ایجاد فضای مناسب در تعطیلات نوروز برای شهروندان از مهمترین برنامه‌های شهرداری است.

وی از مراحل تنظیف و زیباسازی ورودی‌های شهر از سمت مطهرآباد خبر داد و اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مدیریت شهری طرح پاکسازی معابر به صورت مرحله‌ای انجام و ساماندهی‌ها از ورودی شروع و در تمام سطح شهر اجرایی خواهد شد.

شهردار زرند از آغاز عملیات زنگ آمیزی جداول سطح شهر خبر داد و گفت: در آستانه سال نو و در راستای فضاسازی مناسب شهری، طرح شست‌وشو، پاکسازی و رنگ‌آمیزی جداول معابر شهر آغاز شده است.

ضیاءالدینی افزود: یکی از برنامه‌های شهرداری برای ستاد استقبال از بهار رسیدگی به سیمای شهر و زیبا سازی جداول شهری است، ایجاد تنوع در مبلمان و فضای شهری با توجه به تأثیرات آن در روحیه و شادابی شهروندان همواره مدنظر مدیریت شهری قرار دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی شهر زرند و تأثیر آن بر رنگ‌آمیزی جداول، استفاده از موادی با کیفیت و عمر مفید و ماندگاری بالا همواره مد نظر مدیریت شهری بوده است و در این راستا تلاش کرده‌ایم مواد باکیفیتی را خریداری و استفاده کنیم.

کد خبر 645080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.