بیکاری مورد مذمت دین اسلام است

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه بیکاری مورد مذمت دین اسلام است، گفت: خادمیاران باید فرهنگ ارزشمند دینی کارکردن و تلاش را در کنار دیگر کارهای خوب، ترویج و نهادینه کنند.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز -پنجشنبه یازدهم اسفندماه- در اجتماع بزرگ خادمیاران و یاوران رضوی در تالار اجتماعات مجتمع فرهنگی ورزشی فجر اهواز، اظهار کرد: شما با اقداماتتان محبت علی بن موسی الرضا (ع) را در دل مردم بیشتر می‌کنید، اینکه فعال هستید بسیار خوب است، اما کار احسن مدنظر است نه کار کثیر.

وی با ذکر نمونه‌ای از اقدامات یدی ائمه، افزود: امام علی (ع) یک تولیدگر بود، لذا از خادمیاران درخواست پیگیری انجام کار و تولید و انجام عمل احسن را دارم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به دیدار از مناطق جنگی در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: خدا را شاکر هستم که زیارت رواق‌های حرم امام رضا (ع) (مناطق جنگی) نصیبم شد؛ خاک مناطق جنگی از جمله شلمچه و فکه و هویزه مقدس است و جز رواق‌های حرم علی بن موسی الرضا است.

وی ادامه داد: امام رضا (ع) قله است و باید قدم به قدم رفت تا این قله را فتح کرد و مناطق جنگی راه رسیدن به این قله است و رزمندگان ما برای احیای دین خدا وارد جنگ شدند.

حجت الاسلام مروی گفت: مردم در شلمچه و هویزه و دیگر مناطق جنگی برای تحول روحی حضور پیدا می‌کنند و این مکان‌های مقدس امتداد حرم‌های شریف اباعبدالله (ع) و حضرت ثامن الحجج هستند.

وی با بیان اینکه بیکاری مورد مذمت دین اسلام است، خاطرنشان کرد: خادمیاران باید فرهنگ ارزشمند دینی کار کردن و تلاش را در کنار دیگر کارهای خوب، ترویج و نهادینه کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 644998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.