اتحادکلباء ۱ _ ۲ شباب‌الاهلی / غلبه یاران احمد نور بر شاگردان فرهاد مجیدی+ فیلم گل‌ها

تیم فوتبال شباب‌الاهلی در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک از سد اتحادکلباء گذشت و صدرنشین ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز _پنج‌شنبه یازدهم اسفندماه_ هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر امارات پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین بازی هفته، تیم‌های فوتبال اتحادکلباء و شباب‌الاهلی برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و تیم فوتبال شباب‌الاهلی موفق شد با پیروزی ۲ بر یک در خانه اتحادکلباء صدرنشینی‌اش در لیگ برتر امارات را تثبیت کند.

در دقیقه پنجم بازی شباب‌الاهلی در ضدحمله‌ای طوفانی به‌وسیله بهترین گلزن خود فدریکو کارتابیا صاحب یک موقعیت تک‌به‌تک شد و با ضربه دقیق مهاجم خود به گل اول رسید و یک بر صفر از میزبان پیش افتاد و نیمه‌اول با همین نتیجه به پایان رسید. در آغاز نیمه‌دوم فرهاد مجیدی سه‌تعویض همزمان انجام داد بلکه بتواند تیمش را به بازی برگرداند اما گل‌به‌خودی سلطان الذعبی در دقیقه ۶۶ کار را برای اتحادکلباء سخت‌تر کرد.

ادامه این دیدار که تقابل جذاب بین فرهاد مجیدی سرمربی اتحادکلباء و احمد نورالله‌ی هافبک شباب‌الاهلی بود به‌سود شاگردان لئوناردو ژاردیم پیش رفت و باوجود اینکه احمد امیر بازیکن تعویضی اتحادکلباء دقیقه ۸۱ یکی از گل‌های خورده این تیم را جبران کرد و دقیقه ۸۹ هم چیکنا دومبیا از شباب‌الاهلی با کارت‌قرمز مستقیم اخراج شد باز هم صدرنشین لیگ برتر امارات سه‌امتیاز را به‌دست آورد.

گل‌های بازی را در ادامه تماشا می‌کنید:

کد خبر 644993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.