۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
بهترین عطر ماه های تولد مختلف چیست؟

متولدین ماه های مختلف با توجه به ویژگی های شخصیتی که دارند بهتر است عطر مخصوص ماه تولدشان را استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، استفاده از عطر و ادکلن بیش از پیش به جذابیت استایل و ظاهر شما کمک می‌کند. استفاده از عطر خوش بو منجر می‌شود که اعتماد به نفس شما افزایش پیدا کند و همین موضوع باعث می‌شود که احساس بهتری نسبت به خود پیدا کنید.

عطر ماه تولد برای فروردینی ها

ماه فروردین به معنای زاده طبیعت است. متولدین این ماه بسیار جسور، خودرای و بی پروا هستند. آنها برای رسیدن به خواسته‌ها و توقعات بلندپروازانه خود بسیار جسارت دارند. فروردینی ها در عشق و دوستی وفادار و پابرجا هستند و از نظر دیگران بسیار سخاوتمند و جذاب به نظر می‌آیند. آنها انسان‌هایی بسیار مهربان هستند که زود می‌بخشند و فراموش می‌کنند. اصولاً فروردین ماهی‌ها طرفدار ویژه عطرهای قوی هستند و رایحه‌های جذاب را می‌پسندند. به طوری که مردان فروردینی علاقه زیادی به رایحه گرم وانیل دارند که بسیار دلنشین است. این در حالی است که زنان فروردینی عطرهایی آرام را می‌پسندند.

بهترین عطر ماه های تولد مختلف چیست؟

عطر ماه تولد اردیبهشتی ها

اردیبهشت به معنای کودک شیرخوار طبیعت است. نماد این ماه گاو است. آنها افرادی بسیار دست و دلباز هستند اما این خصوصیت به این معنی نیست که ولخرج اند بلکه آنها به اندازه و با حساب و کتاب خرج می‌کنند. اردیبهشتی ها حساس و آرام هستند و در انجام کارها بسیار محتاط عمل می‌کنند. آنها افرادی اهل عمل و واقع بین هستند و هرگز رویایی فکر نمی‌کنند. متولدین این ماه عطرهای اشرافی و لوکس را دوست دارند و طرفدار رایحه‌های مشک، گل رز، یاسمن، ترنج و عنبر هستند.

عطر ماه تولد برای خردادی‌ها

خرداد به معنای کودک طبیعت است. آنها کنجکاو و شوخ طبع هستند و از شور و نشاط زیادی برخوردار هستند. به همین دلیل زندگی با این افراد بسیار شیرین، جذاب و انرژی بخش است. آنها به شدت طرفدار عطر نرگس، جوز هندی، گشنیز و گل همیشه بهار هستند.

عطر ماه تولد برای تیرماهی ها

تیر به معنای تازه بالغ طبیعت است. نماد این ماه خرچنگ است. آنها مدام در حال تغییر هستند و دوست دار خانواده هستند. آنها افرادی عاشق پیشه، احساساتی و فریبنده هستند. مردان و زنان تیرماهی طرفدار رایحه‌های گرم و تند مثل رایحه‌های دارچین، جوز هندی، لیلی و پاتچولی هستند.

عطر ماه تولد برای مردادی ها

نماد مرداد ماهی‌ها شیر است. آنها تمایل زیادی به عاشق شدن دارند و همیشه تلاش می‌کنند که رابطه عاطفی عاشقانه ای را به وجود آورند. این افراد پر انرژی و قوی هستند و افرادی بسیار جذاب به نظر می‌آیند. افراد متولد مرداد در مواجه با مشکلات زندگی شکست ناپذیرند. این افراد عاشق رایحه‌های عنبر، گل مریم، میخک، رزماری هستند. به طور کلی می‌توان گفت که آنها رایحه‌های چوبی و جنگلی، عطرهای میوه‌ای و شیرین را بسیار می‌پسندند.

عطر ماه تولد برای شهریوری ها

شهریور ماهی‌ها دارای نماد خوشه هستند. آنها هوش بالایی دارند و کمال گرا هستند. واقع بین بودن از دیگر ویژگی متولدین این ماه است. آنها همیشه یک عطر کامل و همه چیز تمام را می‌پسندند و طرفدار رایحه‌های سنبل، لیمو، چوب سرخ و اسطوخودوس هستند.

عطر ماه تولد برای متولدین ماه مهر

نماد ماه مهر، ترازو است. مهرماهی ها عاشق تعادل و هارمونی هستند. حساس و رمانتیک بودن از ویژگی‌های دیگر مهرماهی هاست. آنها افراد با سیاستی هستند. مهرماهی ها عاشق رایحه‌های رمانتیک، ملایم و شیرین مثل قهوه، عسل، سنبل و بنفشه هستند.

عطر ماه تولد برای متولدین آبان

نماد ماه آبان، عقرب است. آبان ماهی‌ها بسیار احساساتی و درون‌گرا هستند و از اعتماد به نفس بالا و زیادی برخوردارند. آبان ماهی‌ها به شدت علاقه به رایحه‌های وانیلی میوه‌ای و ادویه‌ای مثل فلفل، گریپ‌فروت و پاتچولی هستند.

عطر ماه تولد برای آذر ماهی‌ها

آذر ماهی‌ها به شدت با سخاوت، خوش بین، جسور و همچنین دارای اعتماد به نفس بالا هستند. آذر ماهی‌ها برونگرا هستند و از قدرت ریسک بالایی برخوردارند. زنان و مردان متولد آذرماه علاقه زیادی به عطرهای قوی و تند مثل سدر، اسطوخودوس و مرکبات هستند.

عطر ماه تولد برای متولدین دی

دی ماهی‌ها افرادی با دقت، عاشق و با محبت هستند و دارای اعتماد به نفس بالایی هستند. دی ماهی‌ها از ریا و دورویی به دور هستند و عاشق رایحه‌های تر و تازه مثل وانیل، چرم، چوب سرخ و مشک هستند.

بهترین عطر ماه های تولد مختلف چیست؟

عطر ماه تولد برای متولدین بهمن

بهمن ماهی‌ها مستقل، عادل و صادق هستند و بیشتر عطرهای ساده و باشکوه را می‌پسندند. زنان و مردان بهمن ماهی طرفدار رایحه‌های شیرین مثل کارامل هستند.

عطر ماه تولد برای متولدین اسفند

اسفندی‌ها از هیجان زیادی برخوردار هستند و به شدت اهل رؤیا پردازی هستند. آنها به خوبی اطرافیانشان را درک می‌کنند و سعی در برطرف کردن مشکلات آنها دارند. متولدین اسفند مجذوب رایحه‌های کلی و میوه‌ای مثل زنبق، گشنیز، اسطوخودوس، بنفشه و نارگیل می‌شوند.

کد خبر 644990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.