هادی محمدی مقابل پرسپولیس محروم نیست

هادی محمدی مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز برخلاف گفته‌ها چهار کارته نیست و می‌تواند تی‌تی‌ها را در مصاف هفته آینده مقابل پرسپولیس همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۶:۰۰ روز _یک‌شنبه چهاردهم اسفندماه_ در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز در تقابلی بسیار حساس و سرنوشت‌ساز برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از بازی هفته گذشته تیم فوتبال تراکتور مقابل صنعت‌نفت آبادان که با برتری ۳ بر یک شاگردان پاکو خمز به پایان رسید، مهدی هاشم‌نژاد در مصاحبه‌ای مدعی شد خودش به‌همراه هادی محمدی در بازی برابر پرسپولیس به‌دلیل محرومیت غایب خواهند بود.

این در حالی است که هادی محمدی پس از پشت‌سر گذاشتن محرومیت یک‌جلسه‌ای خود به‌دلیل دریافت چهار کارت‌زرد (طبق قانون سازمان‌لیگ)، فقط دو کارت‌زرد دیگر دریافت کرد و برای محروم‌شدن باز هم با توجه به قانون سازمان‌لیگ باید سه‌کارته باشد که این اتفاق با توجه به اطلاعات موجود هنوز رخ نداده است.

هادی محمدی پس از چهار کارته‌شدن در دیدار هفته سیزدهم تیمش برابر مس کرمان محروم بود و پس از آن، مقابل فولاد خوزستان و صنعت‌نفت با کارت‌زرد جریمه شد؛ با این وجود طبق شبهه‌های پیش‌آمده، باشگاه تراکتور در خصوص وضعیت محرومیت وی مردد است و قرار شده از سازمان‌لیگ استعلام بگیرد؛ اما به‌نظر می‌رسد برخلاف بعضی از گفته‌ها، مدافع باتجربه و کلیدی تراکتور در بازی مقابل پرسپولیس محروم نیست و می‌تواند تیمش را همراهی کند.

کد خبر 644955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.