ناکامی سارق قطعات خودرو حین سرقت در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری سارق لوازم و قطعات خودرو با ۱۰ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در این شهرستان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت کلانتری ۱۶ حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از معابر سطح شهر به فردی که در حال باز کردن کاپوت یک دستگاه خودروی پراید بود مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر ادامه داد: متهم با مشاهده خودرو پلیس اقدام به فرار از محل کرد، اما در نهایت مأموران با هوشمندی و اقدام به موقع موفق به دستگیری وی شدند.

وی با اشاره به کشف تعدادی آلات و ادوات سرقت از متهم، تصریح کرد: متهم که در مواجهه با ادله و مدارک پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، در تحقیقات اولیه انجام شده به ۱۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ براتی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: چنانچه شیشه یا قفل درب خودروی شما معیوب شده است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع عیب آن اقدام و هنگام ترک اتومبیل از قفل بودن درب‌ها و بالا بودن شیشه‌ها اطمینان حاصل کنید و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

کد خبر 644951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.