توقیف محموله میلیاردی قاچاق در شهرضا

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا، در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار برنج مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداختند و موفق به کشف پنج تن برنج خارجی و ۱۵ تن انواع پارچه و یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه اموال مکشوفه فاقد هرنوع مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این اموال را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 644949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.