بسته تشویقی شهرداری تمدید شد

شهردار خوی گفت: بسته تشویقی عوارض شهرداری در راستای ارائه خدمات مناسب به شهروندان، پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر تمدید شد.

حسن نصراله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تمدید بسته تشویقی شهرداری خبر داد و اظهار کرد: بسته تشویقی که بهمن‌ماه به مناسبت دهه فجر در راستای ارائه خدمات مناسب برای شهروندان، پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر ارائه شده بود، تمدید شد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند برای پرداخت تمام عوارض مطالبات مربوط به پروانه‌های ساختمانی، اعیانی‌های غیرمجاز بدون پروانه یا مازاد پروانه که توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ حکم ابقاء گرفته‌اند، از این بسته تشویقی استفاده کنند.

شهردار خوی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از عوارض صنوف و بدهی پرونده‌های ماده ۱۰۱ پروانه ساختمانی املاکی که به صورت غیرمجاز تفکیک شده است و برابر تفسیرهای سه و چهار ماده ۱۰۱ اصلاحی قانون شهر مشمول تأمین قدرالسهم شهرداری و کارشناسی به روز به غیر از جریمه ماده ۱۰۰ است، استفاده کنند.

نصراله‌پور گفت: با توجه به وقوع زلزله و افزایش مدت زمان استفاده شهروندان، مدت بسته تشویقی تا بیستم اسفندماه تمدید شد.

وی تاکید کرد: در این بسته تشویقی ۷۰ درصد کاهش خدمات پس از ۳۵ درصد تخلف مطالبات در صورت پرداخت نقدی و در صورت پرداخت یک سوم مطالبات به صورت نقدی، مابقی بدهی تا ۳۶ ماه به صورت اقساط قابل پرداخت است.

کد خبر 644913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.