عزم دیجیتالی امارات برای دوستدار مردم شدن

امارات متحده عربی رویکرد دیجیتالی جدیدی را آغاز کرده است و در نظر دارد دسترسی شهروندان را به خدمات دیجیتالی توسعه دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رویکرد دیجیتالی جدید امارات نوعی پلتفرم تک‌پنجره‌ای به‌شمار می‌رود که از طریق نرم‌افزار معروف DubaiNow، بهره‌گیری بهتر و گسترده‌تر از خدمات دیجیتالی را برای مردم ممکن می‌کند. دولت امارات مدعی شده است که در مرحله اول پیاده‌سازی این طرح، ۲۲ خدمت جدید را به ۱۳۱ سرویس قبلی در پلتفرم خواهد افزود که به واسطه آن، انجام امور روزمره به‌طور دیجیتالی برای شهروندان سراسر کشور تسهیل قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد.

اقدامات دولتی

رویکرد دیجیتالی امارات متحده عربی تحقق وعده‌های حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم را در راستای افزایش تمرکز بر ایجاد شهر دوستدار مردم به تصویر می‌کشد و نشان از اولویت بخشیدن به ساکنان شهر در برنامه‌ریزی‌های دولتی دارد. به همین دلیل، پیش‌بینی شده است که پس از پیاده‌سازی پروژه، کیفیت زندگی شهروندان امارات، به‌ویژه ساکنان دبی به‌طور قابل‌توجهی بهبود بیابد و رفاه شهروندی در سطح بسیار بالایی قرار بگیرد. علاوه بر این، دیجیتالی‌سازی خدمات شهری به رونق اقتصادی امارات کمک زیادی خواهد کرد، ضمن این‌که به تسهیل مدیریت شهری منجر خواهد شد.

رویکرد خدمات دیجیتال؛ گام جدید امارات برای دوستدار مردم شدن

رویکرد دیجیتالی جدید امارات نوعی پلتفرم دیجیتالی فراگیر، قابل دسترسی، امن و بی‌نظیر را فراهم خواهد آورد که همه این‌ها در بهبود ارائه خدمات به شهروندان نقش مهمی ایفا خواهد کرد، ضمن این‌که در تقویت جایگاه دبی به عنوان شهری آینده‌نگر و با قابلیت ارائه خدمات پیشرفته به شهروندان اثربخش خواهد بود.

مدیرانی که پیاده‌سازی طرح نوآوری دیجیتالی امارات را به عهده گرفته‌اند، مدعی شده‌اند که این برنامه سازگار با تعهدات حاکم دبی در زمینه ارائه گسترده و هوشمند خدمات به شهروندان، با هدف بهبود کیفیت زندگی در شهر خواهد بود و در تمام بخش‌های خصوصی و دولتی ارائه خواهد شد.

این طرح در مرحله اول شهروندان را از خدمات دیجیتالی در زمینه‌های مختلف مانند مسکن، ساخت‌وساز، منافع اجتماعی، خدمات آب و برق و سایر سرویس‌ها بهره‌مند خواهد کرد و ارائه تمام این خدمات تنها از طریق نرم‌افزار DubaiNow امکان‌پذیر خواهد بود.

کد خبر 644902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.