اتحادکلباء _ شباب‌الاهلی / تقابل سرخابی‌های سابق، نقطه‌عطف هفته ۱۸ لیگ برتر امارات

تیم‌های فوتبال اتحادکلباء و شباب‌الاهلی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در هفته هجدهم بازی‌های لیگ برتر امارات برابر هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز _پنج‌شنبه یازدهم اسفندماه_ هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر امارات پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین بازی هفته، تیم‌های فوتبال اتحادکلباء و شباب‌الاهلی برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد؛ دیداری که در ورزشگاه خانگی اتحادکلبا برگزار می‌شود و نتیجه آن قطعاً می‌تواند صدرنشین لیگ برتر امارات را تغییر دهد.

هم‌تیمی‌های احمد نور به‌دنبال تثبیت صدرنشینی

جدال دو تیم اتحادکلبا و شباب‌الاهلی از چند جهت دارای اهمیت بسیار بالایی است؛ نکته اول اینکه شباب‌الاهلی هم‌اکنون با ۱۱ پیروزی، ۳ تساوی، ۳ شکست و ۳۶ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر امارات قرار دارد و تیم‌های الوصل با ۳۵ و العین، الشارجه و الوحده هرکدام با ۳۴ امتیاز در تعقیب شباب‌الاهلی هستند. امتیازات این شش تیم نیز به‌گونه‌ای است که همه آن‌ها شانس صدرنشینی را دارا هستند.

اتحادکلباء _ شباب‌الاهلی / تقابل سرخابی‌های سابق، نقطه‌عطف هفته ۱۸ لیگ برتر امارات

یاران احمد نوراللهی در شباب‌الاهلی که هفته گذشته با شکست ۳ بر یک مقابل الهلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ‌قهرمانان منطقه غرب آسیا از گردونه مسابقات کنار رفتند حالا تمام تمرکزشان معطوف به لیگ داخلی است؛ شاگردان لئوناردو ژاردیم در ۱۳ هفته اخیر لیگ برتر امارات فقط یک شکست داشته‌اند و با درخشش ستاره‌هایی همچون عمر خربین، فدریکو کارتابیا و ایگور ژسوس در ۹ بازی به پیروزی رسیده‌اند که آمار بسیار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

شاگردان فرهاد مجیدی گربه‌سیاه می‌مانند؟

در طرف مقابل تیمی قرار گرفته که عجیب‌ترین بازی‌ها را در لیگ برتر امارات پشت‌سر گذاشته است؛ اتحادکلبا با سرمربی‌گری فرهاد مجیدی طی ۱۰ هفته اخیر به چهار پیروزی و یک تساوی رسیده اما پنج بازی را نیز با شکست به پایان رسانده است. اگر شکست‌های اتحادکلبا را به‌طور موشکافانه‌ای بررسی کنیم به یک آمار عجیب می‌رسیم که چیزی جز بدشانسی برای فرهاد مجیدی و تیمش ندارد.

در بازی قبلی، اتحادکلبا که دقیقه ۳+۹۰ مقابل العین کامبک زد و به بازی برگشت، با دریافت گل در دقیقه ۶+۹۰ متحمل شکست ۳ بر ۲ خانگی شد؛ اتحادکلبا در دیدار هفته چهاردهم برابر البطائح باوجود اینکه تا دقیقه ۸۳ از این تیم با نتیجه ۲ بر صفر پیش بود، با دریافت دو گل در دقایق ۸۴ و ۳+۹۰، پیروزی را با تساوی عوض کرد و هفته دوازدهم نیز پیروزی یک بر صفر شاگردان مجیدی مقابل خورفکان از دقیقه ۹۰ به‌بعد به شکست ۲ بر یک تبدیل شد.

اتحادکلباء _ شباب‌الاهلی / تقابل سرخابی‌های سابق، نقطه‌عطف هفته ۱۸ لیگ برتر امارات

اگر این ماجرای عجیب را در نظر نگیریم، اتحادکلبا می‌تواند رقیب سرسختی برای شباب‌الاهلی باشد و این تیم را از صدر جدول به پائین بکشد. همان‌طور که الجزیره را شکست داد و از الوصل و همین شباب‌الاهلی مساوی گرفت. البته که اتحادکلبا در ۱۲ بازی قبلی برابر شباب‌الاهلی هیچ‌گاه پیروز نشده است. فرهاد مجیدی در شرایطی امروز تیمش را روانه بازی مهم برابر شباب‌الاهلی خواهد کرد که در هفته جاری پیشنهاد سرمربی‌گری تیم‌ملی فوتبال ایران را رد کرد و برنامه‌ای برای فدراسیون فوتبال نفرستاد تا نشان دهد قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.

کد خبر 644895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.