ترکیب احتمالی رئال مادرید برابر بارسلونا

شاگردان آنچلوتی با تعدادی غایب پا به مصاف حساس ال‌کلاسیکو خواهند گذاشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، رقابت‌های لالیگای اسپانیا متوقف شده است تا نه تنها همه فوتبال‌دوستان در این کشور، بلکه در سراسر جهان بازی رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری را تماشا کنند.

در جریان دیداری که با پیروزی رئال مادرید برابر همشهری خود، اتلتیکومادرید در یک‌چهارم نهایی کوپا دل ری به پایان رسید، فرلاند مندی دچار مصدومیت شد و این بازیکن هنوز بهبود نیافته است. همچنین رودریگو و داوید آلابا نیز در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به جمع مصدومان رئال پیوستند و شب امیدوارکننده مادریدی‌ها در اروپا با وجود پیروزی برابر لیورپول، تلخی‌های خاص خود را داشت.

ممکن است در بازی ال‌کلاسیکو، رودریگو بتواند در ترکیب تیمش حاضر شود اما شرایط برای آلابا یکسان نیست و بدون شک این بازیکن، مسابقه حساس تیمش را از دست خواهد داد.

لوکا مودریچ که این هفته به دلیل محرومیت در بازی تیمش برابر رئال بتیس غایب بود نیز می‌تواند برای رئال مادرید در بازی برابر بارسلونا به میدان برود.

شوامنی که به‌تازگی به دلیل ابتلا به آنفولانزا از همراهی تیمش محروم بود، شرایط خوبی دارد و قادر است تا در کنار کروس و مودریچ، خط میانی رئال مادرید را تشکیل دهد. با توجه به شرایط بازیکنان تهاجمی رئال، قابل انتظار است که والورده یک خط جلوتر و در فاز تهاجمی برای تیمش بازی کند.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا، ناچو، رودیگر، میلیتائو، مودریچ، شوامنی، کروس، والورده، بنزما و وینیسیوس.

کد خبر 644883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.