آغاز بازگشایی معبر ورودی شهرک فجر پس از ۲۰ سال

شهردار ورامین گفت: ساخت پل و معبر ورودی شهرک فجر معضل ۲۰ ساله ساکنان منطقه بود که در این دوره مدیریت شهری با توافق مالکان در حال بازگشایی و اجرا است.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طبق وعده‌ای که داده بودم ساخت پل شهرک فجر در کمتر از سه ماه اجرا شد، اظهار کرد: ساخت پل و معبر ورودی شهرک فجر معضل ۲۰ ساله ساکنان این منطقه بود که در این دوره مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر ورامین این اقدام به انجام رسید.

وی افزود: پل ورودی شهرک فجر از مسیر جاده جعفرآباد معضل ۲۰ ساله ساکنان شهرک فجر بود و سال‌های متوالی شهروندان از هر مسئول و مقام شهرستانی ساخت پل و بازگشایی این معبر مهم را درخواست داشتند، اما عملی نمی‌شد.

شهردار ورامین خاطرنشان کرد: ساخت پل و بازگشایی معبر در مرحله نخست مستلزم توافق با مالکان و معارضان در مسیر این معبر بود و این اقدام سال‌های متوالی به علت اختلافات در توافق با مالکان انجام نمی‌شد که موجب بروز مشکلات برای ساکنان شهرک در عبور مرور شده بود.

مؤمنی تصریح کرد: پس از انتخاب من به عنوان شهردار ورامین در نخستین روزهای کاری با حضور در میان ساکنان این منطقه قول بازگشایی معبر و ساخت پل را تا پایان سال ۱۴۰۲ دادیم که پس از بررسی‌های لازم با مالکان و معارضان در مسیر رایزنی انجام شد و در ادامه با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و اخذ توافق از مالکان و معارضان، این طرح پس از ۲۰ سال به سرانجام رسید.

مؤمنی ادامه داد: عملیات تخریب و خاکبرداری اماکن معارض در مسیر این معبر با سرعت در حال انجام است و تلاش داریم در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ معبر احداث و بازگشایی انجام شود.

وی با اشاره به تجهیز و توسعه ناوگان حمل‌ و نقل زباله و پسماند شهرداری ورامین، تاکید کرد: به منظور تجهیز و توسعه ماشین‌آلات حمل‌ و نقل زباله و پسماند، ارتقای سطح بهداشت جامعه و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان، تعداد ۲۰ دستگاه خودرو نیسان خریداری شده است.

مؤمنی با بیان اینکه نهضت آسفالت و لکه‌گیری معابر ورامین به محلات حاشیه و شهرک مدرس مختلف رسید، گفت: اکیپ آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر شهری هم‌اکنون در محله باغ صالح و خیابان طالقانی، بوستان سه شهرک مدرس، خیابان شهید بروجردی شهرک مدرس و کوچه سرباز در حال اجرا است.

کد خبر 644800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.