حفاری‌های مداوم موجب کاهش کیفیت آسفالت شده است

شهردار پیشوا از تخصیص ۴۱۴ تن قیر یارانه‌ای دولتی به مدیریت شهری خبر داد و گفت: حفاری‌های پی در پی موجب کاهش عمر آسفالت معابر شده است.

سیدجمال محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اختصاص قیر یارانه‌ای دولتی به شهرداری پیشوا خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده ۴۱۴ تن قیر یارانه‌ای از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های به شهرداری پیشوا اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه آسفالت شهر پیشوا از سطح کیفی مطلوبی برخوردار نیست، افزود: هر سال حفاری‌هایی در سطح شهر به دلیل انجام عملیات‌های زیرساختی شده که از کیفیت آسفالت معابر شهری کاسته است.

شهردار پیشوا خاطرنشان کرد: آسفالت معابر یکی از مطالبات همیشگی شهروندان از مجموعه مدیریت شهری است و اجرای این طرح به منظور بهبود منظر عمومی و ارتقای کیفیت زندگی شهری نیز کمک شایانی می‌کند.

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر آسفالت کوچه‌ها، معابر و ایمن‌سازی شبکه معابر از مهم‌ترین موضوعات شهری در حوزه عمران به شمار می‌آید و امید است با این حجم قیر دولتی دریافت شده حدود ۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر روکش آسفالت یا لکه‌گیری شود.

وی گفت: با اختصاص این میزان قیر و با توجه به ضرورت تسریع در بهسازی آسفالت معابر در ایام پایانی سال، شهرداری پیشوا با اخذ مصوبات لازم از سوی شورای اسلامی شهر و رعایت مراحل قانونی، پیمانکار این پروژه مشخص را کرده است که به زودی نسبت به اجرای نهضت آسفالت در سطح شهر اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، پیشوا یکی از شهرهای استان تهران است که در ۴۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر تهران و ۱۰ کیلومتری ورامین قرار گرفته است.

کد خبر 644772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.