آماده‌سازی ورامین برای استقبال از بهار ۱۴۰۲

شهردار ورامین با اشاره به آماده‌سازی شهر برای استقبال از بهار ۱۴۰۲ گفت: آماده‌سازی ورودی شهر، ارتقای زیبایی بصری، دیوارنگاری، مرمت و اجرای نمادهای نوروزی، تعمیر مبلمان شهری و بهسازی معابر سطح شهر در دستور کار شهرداری به منظور اجرای طرح استقبال از بهار قرار گرفته است.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بوستان‌ها و پارک‌های شهر ورامین توسط واحد زیباسازی و منظر شهری حوزه معاونت خدمات شهری به مبلمان شهری همچون نیمکت، میز و صندلی سنگی، بتنی و سطل‌های سنگی زباله پارکی مجهز شد.

وی افزود: به منظور اجرای این پروژه پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای از جمله آیت‌الله طالقانی، عاشورا، پارک خندق، پارک شهید فکوری و پارک الزهرا در مناطق مختلف شهر مجهز به مبلمان شهری شدند.

شهردار ورامین از اتمام پروژه طراحی و رنگ‌آمیزی مسیرهای زیرگذر باغ صالح خبر داد و خاطرنشان کرد: به همت مدیریت سیما و منظر شهری و واحد زیباسازی حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری، عملیات طراحی و رنگ‌آمیزی مسیرهای زیرگذر واقع در سطح شهر ورامین آغاز شده است و در نخستین گام مسیر زیرگذر محله باغ‌صالح شهر اجرا می‌شود.

مؤمنی با اشاره به آماده‌سازی شهر ورامین برای استقبال از بهار ۱۴۰۲، تصریح کرد: آماده‌سازی ورودی شهر ورامین، ارتقای زیبایی بصری شهر، دیوارنگاری، مرمت و اجرای نمادهای نوروزی، تعمیر مبلمان شهری و بهسازی معابر سطح شهر در دستور کار شهرداری ورامین به منظور اجرای طرح استقبال از بهار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: برگزاری تورهای گردشگری و برنامه‌های اجتماعی، ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و خدماتی برای استقبال از مسافران نوروزی است.

شهردار ورامین گفت: در مناطق سه‌گانه شهرداری ورامین کاشت گل و گیاه و درخت در بوستان‌ها و شست‌وشوی معابر و خیابان‌ها، جدول‌ها و انهار و بهسازی وسایل ورزشی و بازی کودکان در بوستان‌ها در حال اجرا است.

مؤمنی افزود: در هفته درختکاری برنامه‌های ویژه‌ای با هدف زیباسازی بصری شهر جهت ایجاد نشاط در میان شهروندان داریم.

شهردار ورامین اظهار کرد: تأمین روشنایی، رنگ‌آمیزی و ایمن‌سازی و رفع نقص آب‌نمای بوستان‌ها، ترمیم و زیباسازی دیوارها با موضوع استقبال از بهار بخشی از اقدامات شهرداری ورامین در اجرای طرح استقبال از بهار است.

کد خبر 644766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.