ایران ۱ _ قطر ۰ / پیروزی اقتصادی و مهم بچه‌های ایران در گام نخست

تیم‌ملی ایران در نخستین بازی خود در چارچوب مرحله‌گروهی مسابقات جام ملت‌های فوتبال جوانان ۲۰۲۳ آسیا با یک‌گل از سد قطر گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۰ سال (جوانان) فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۳ امروز _چهارشنبه دهم اسفندماه_ در شهر فراغه ازبکستان برای تیم‌ملی ایران آغاز شد و شاگردان عبدالصمد مرفاوی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه استقلال به‌مصاف تیم‌ملی قطر رفتند و با تک‌گل محمدامین حزباوی، کاپیتان تیم‌ملی ایران که در دقیقه ۶۵ از روی نقطه‌پنالتی به‌ثمر رسید به سه‌امتیاز نخست خود دست پیدا کردند.

ادیب زارعی، محمدامین حزباوی، میلاد کر، امین پیلعلی، مرصاد سیفی، محمدرضا ترابی، علیرضا عنایت‌زاده، فرهاد زاوشی، عرفان قربانی، امیر اسلام‌طلب و سعید سحرخیزان از ابتدا برای تیم‌ملی کشورمان به میدان رفتند و نمایش خوبی مقابل قهرمان دوره گذشته به نمایش گذاشتند.

ضمن اینکه علاوه‌بر پیروزی ایران برابر قطر، تیم‌ملی ویتنام نیز موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد استرالیا عبور کند و حالا شرایط برای صعود دو تیم به مرحله بعدی پیچیده شده است. چرا که ایران و ویتنام هرکدام سه‌امتیازی هستند و استرالیا به‌همراه قطر که بازی نخست خود را واگذار کردند در بازی‌های بعدی برای پیروزی و صعود وارد زمین خواهند شد.

برنامه بازی‌های ایران در ادامه رقابت‌ها:

شنبه سیزدهم اسفندماه

ایران - استرالیا؛ ورزشگاه استقلال - ساعت ۱۳:۳۰

سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه

ایران - ویتنام؛ ورزشگاه استقلال - ساعت ۱۳:۳۰

به گزارش ایمنا، تیم‌ملی ایران در شرایطی در بازی آینده خود به‌مصاف استرالیا می‌رود که می‌تواند با کسب پیروزی صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کند اما بدون‌شک کانگروها حریف آسانی برای شاگردان عبدالصمد مرفاوی نخواهند بود. گفتنی است چهار تیم برتر جام ملت‌های آسیا، سهمیه جام‌جهانی فلیپین را که در فصل بهار سال آینده برگزار می‌شود، کسب خواهند کرد.

کد خبر 644752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.