اللهیار صیادمنش با تیم زیر ۲۱سال هال‌سیتی به میادین بازگشت

اللهیار صیادمنش پس از پشت‌سر گذاشتن دوران مصدومیت، به تمرینات بازگشته و هفته گذشته برای تیم زیر ۲۱سال هال‌سیتی بازی کرد؛ اما سرمربی هال‌سیتی قصد دارد برای جلوگیری از مصدومیت دوباره وی باز هم به اللهیار در تیم زیر۲۱سال بازی دهد تا این بازیکن به آمادگی کامل برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی جوان تیم فوتبال هال‌سیتی روز _دوشنبه دوازدهم دی‌ماه_ در چارچوب رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس پس از ۱۴۳ روز و گذراندن دوران مصدومیت برای این تیم در بازی مقابل ویگان به‌میدان رفت و یک پاس‌گل هم داد، اما قبل از پایان نیمه‌اول به یک‌باره دچار مصدومیت شد و پس از ۵۰ دقیقه بازی‌، دوباره مصدوم و از مستطیل‌سبز دور شد.

اکنون اما پس از مدت بسیار طولانی، اللهیار صیادمنش با پایان دوران مصدومیت به تمرینات برگشته است اما با نظر کادر فنی و پزشکی هال‌سیتی، برای جلوگیری از تکرار مصدومیت و فشار کمتر، هفته گذشته برای تیم زیر ۲۱ سال هال‌سیتی به‌مدت یک‌نیمه به میدان رفت و در برابر تیم زیر ۲۱ ساله‌های برنلی گل هم زد.

وب‌سایت hulldailymail درخصوص اللهیار صیادمنش و شرایط وی برای بازگشت به میادین نوشت: این مسابقه برای صیادمنش یک نقطه‌عطف کلیدی برای بازگشت و آمادگی کامل یاد می‌شود اما «لیام روسنیر» سرمربی هال‌سیتی همچنان مایل است برای بازگشت مهاجم ایرانی خود با احتیاط حرکت کند.

بدین ترتیب روسنیر باید تصمیم بگیرد که اللهیار آیا به ترکیب تیم اصلی بازمی‌گردد تا در بازی جمعه این هفته مقابل وست‌بروموویچ به میدان برود و یا یک‌بازی دیگر برای تیم زیر ۲۱ سال هال‌سیتی که روز شنبه هفته آینده مقابل شفیلدونزدی برگزار می‌شود بازی کند.

اخیراً سرمربی هال‌سیتی با تمجید از مهاجم ایرانی‌اش، او را خاص‌تر از سایر بازیکنانش توصیف کرده و اظهار کرده بود: اللهیار مرا بسیار خوشحال می‌کند. قبلاً به شما گفته‌ام، من همه بازیکنانم را دوست دارم، اما وقتی صیادمنش را بشناسید، بدانید از کجا آمده است و به زندگی او نگاه کنید می‌فهمید اللهیار بسیار خاص و مثبت است.

کد خبر 644745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.