تعلیق هفت‌روزه ستاره تیم‌ملی فرانسه به‌دلیل اتهام نژادپرستی به یک والیبالیست!

اروین انگاپت، ستاره مشهور تیم‌ملی والیبال فرانسه و مودنا که مدت‌کوتاهی در پیکان تهران هم بازی کرد به‌دلیب اتهام نژادپرستی به دراگان تراویسا از سوی دادگاه فدرال برای مدت هفت‌روز تعلیق و از بازی‌کردن محروم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اروین انگاپت ستاره تیم‌ملی فرانسه و باشگاه مودنای ایتالیا به‌دلیل یک شکایت قدیمی دچار مشکل شد و کار وی به دادگاه کشید؛ به‌دنبال آن، نشریه "worldofvolley" اعلام کرد: دادگاه فدرال FIPAV برای اروین انگاپت، ستاره تیم ملی والیبال فرانسه، تعلیق هفت‌روزه را اعمال کرده است و بدین ترتیب ستاره فرانسوی والیبال جهان توسط دادگاه فدرال به‌دنبال شکایتی که از او شده بود، به‌مدت هفت‌روز از بازی‌کردن تعلیق شد.

تیم والیبال مودنا نیز درباره تصمیم دادگاه فدرال FIPAV و تعلیق انگاپت بیانیه‌ای منتشر و در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که اروین انگاپت برای دیدار روز یک‌شنبه در فهرست این تیم نخواهد بود. این محرومیت نتیجه اقدامات انضباطی است که توسط دادگاه فدرال FIPAV به‌دنبال شکایتی که در سال ۲۰۲۲ از این بازیکن شده بود، صورت گرفته است و از بیست‌وهفتم ماه‌فوریه ۲۰۲۳ به‌مدت یک‌هفته ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام نشریات، دراگان تراویسا پاسور سابق پروجا، به‌دلیل تهمت و افترا از اروین انگاپت شکایت کرده بود و همین باعث شده که ستاره والیبال جهان هفت‌روز از بازی‌کردن برای تیمش محروم شود. همچنین رسانه‌های ایتالیایی به این موضوع واکنش نشان داده و نوشتند که این تعلیق به‌دلیل رفتار غیرورزشی و تهمت‌آمیز انگاپت صورت گرفته؛ چرا که ستاره والیبال جهان سه پست توهین‌آمیز در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود منتشر کرده است.

به گزارش ایمنا، سال گذشته دراگان تراویسا، ملی‌پوش سابق ایتالیایی است که در حال حاضر برای المپیاکوس یونان بازی می‌کند علیه انگاپت شکایتی برای افترا تنظیم کرد؛ زیرا ستاره فرانسوی والیبال جهان و باشگاه مودنا، تراویسا را به نژادپرستی متهم کرده بود.

کد خبر 644742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.