رونمایی از اپلیکیشن گردشگری کویر مصر در شهرستان خوروبیابانک

اپلیکیشن کویر مصر توسط فرماندار و رئیس اجرایی خدمات سفر شهرستان خوروبیابانک رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا طحانی امروز _چهارشنبه دهم اسفند ماه_ در نشست بررسی مصوبات جلسات کمیته‌های دوازده‌گانه ستاد سفر شهرستان خوروبیابانک از اپلیکیشن کویر مصر رونمایی و اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و تکمیل اطلاعات اپلیکیشن کویر مصر که معرف ابنیه و آثار تاریخی، مشاهیر، اقامتگاه‌ها، خدمات و اصناف شهرستان خوروبیابانک است، قطعاً کمک شایانی به معرفی هرچه بهتر و بیشتر شهرستان می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت ستاد اجرایی سفر شهرستان خوروبیابانک از پانزدهم اسفندماه آغاز می‌شود، گفت: در دستورالعمل‌های ستاد اجرایی خدمات سفر ۱۴۰۲ که با توجه به تقارن نوروز و ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، خدمت به زائران امام رضا (ع) در اولویت قرار دارد.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک تاکید کرد: رؤسای کمیته‌های دوازده‌گانه ستاد سفر شهرستان، برنامه و زمان‌بندی اقدامات خود را باید با خلاقیت همراه کنند و مرکزیت ستاد، فرمانداری شهرستان است.

وی همچنین تلاش ویژه کمیته‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات، اقدامات ویژه نیروهای انتظامی و امنیتی، خدمات شهرداری‌ها و مراکز اسکان را از اقدامات و کمیته‌های پر اهمیت در شهرستان خوروبیابانک دانست.

ظفرمندحلاج، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دبیر ستاد سفر شهرستان خوروبیابانک نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: کمیته حمل و نقل، امداد و نجات، خدمات انتظامی و امنیتی، هماهنگی امور شهرداری‌ها، اسکان و نظارت آمار، تنظیم بازار، خدمات بهداشتی، خبر و اطلاع‌رسانی، مساجد، حسینیه‌ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمپین ۶۰۳۰، هلال احمر و اداره صمت آمادگی کامل خود را به منظور خدمت‌رسانی به میهمانان و گردشگران و زائران ثامن‌الحجج (ع) اعلام کردند.

به گزارش ایمنا، شهرستان خوروبیابانک با بیش از ۱۰۰ اقامتگاه، قطب اقامتگاه بوم‌گردی استان اصفهان و کشور است. روستاهای مصر، گرمه، آبگرم، جندق، مهرجان، اردیب، ایراج و بیاضه از جاذبه‌های مهم گردشگری و اکوتوریسم در این شهرستان است. همچنین دریاچه نمک خور یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان به شمار می‌رود. اپلیکیشن کویر مصر از طریق لینک https://cafebazaar.ir/app/mesr.rayan.vista در کافه بازار، برای گردشگران و زائران و مسافران جاده طریق‌ الرضا (ع) آماده دریافت است.

کد خبر 644736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.