شهرداری از تمام امکانات خود برای رفاه حال میهمانان نوروزی استفاده می‌کند

معاون خدمات شهری و مسئول ستاد نوروزی شهرداری مبارکه گفت: هدف از تشکیل ستاد استقبال از میهمانان نوروزی فراهم کردن شرایط مطلوب برای استقبال از مسافران است و این شهرداری در ایام نوروز از تمام امکانات در اختیار خود برای تامین رفاه حال میهمانان و مسافران نوروزی بهره خواهد برد.

نصرالله رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری دومین جلسه ستاد استقبال از میهمانان نوروزی شهرداری مبارکه اظهار کرد: این ستاد با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال ۱۴۰۱ و سال نو، به منظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان و مسافران نوروزی تشکیل شده و کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه نوروز امسال از تمام امکانات شهرداری مبارکه جهت تأمین رفاه حال میهمانان بهره خواهیم برد، افزود: شست‌وشو و رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان شهری، تعویض پرچم‌های الوان، اصلاح سیستم‌های روشنایی پارک‌ها و میدان‌ها، تولید و جانمایی المان‌های نوروزی، احداث ایستگاه‌های راهنمای مسافران، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، چاپ نقشه گردشگری و توزیع آن میان میهمانان، گل‌کاری‌های جدید، افزایش تعداد ناوگان حمل‌ونقل عمومی، نظافت شبانه‌روزی معابر و بوستان‌های سطح شهر، تجهیز آتش‌نشانی و تجهیز و بهسازی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده برای ایام نوروز است.

معاون خدمات شهری و مسئول ستاد نوروزی شهرداری مبارکه با اشاره به توقف عملیات‌های عمرانی در شهر خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان تمام مجوزهای حفاری سطح شهر با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی از پانزدهم اسفند سال جاری تا پانزدهم فروردین سال ۱۴۰۲ در شهر مبارکه متوقف خواهد شد تا در ایام نوروز آرامش‌خاطر شهروندان حفظ شود.

رفیعی با تاکید بر اینکه باید شرایط به نحوی فراهم شود که مسافران نوروزی به راحتی با توانمندی‌ها و ظرفیت شهرستان مبارکه آشنا شوند، تاکید کرد: هدف از تشکیل ستاد استقبال از میهمانان نوروزی فراهم کردن شرایط مطلوب برای استقبال از میهمانان و مسافران است.

وی گفت: شهرداری مبارکه مسئول کمیته اسکان مسافران نوروزی شهرستان است، در همین راستا جلسه ستاد با حضور تمام اعضا تشکیل و کمیته اسکان در تمام شهرهای شهرستان محل‌های اسکان مسافران در ایام نوروز پیش‌بینی شده است.

مسئول ستاد نوروزی شهرداری مبارکه افزود: علاوه بر استفاده از ظرفیت هتل‌های کوهستان، پردیس و مهمانسرای قصر در شهر مبارکه، ۵۱ باب کلاس درس در سه مدرسه و زائرسرای امامزاده عزالدین محمد (ع) محمدیه تجهیز و برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

رفیعی اظهار کرد: این ستاد تا پانزدهم فروردین‌ماه سال آینده فعال خواهد بود و علاوه بر پاکسازی و نظافت، راهنمایی مسافران نوروزی را نیز بر عهده دارد.

کد خبر 644724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.