مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور برگزار می‌شود

رئیس هیئت ورزش کارگری کاشان گفت: مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور با حضور کشتی‌گیران کارگر سراسر کشور به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود.

اکبر عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور بیست‌ویکم اسفندماه لغایت بیست‌وسوم اسفندماه در سالن ورزشی آکادمی ایزی پایپ در خیابان کارگر شهرستان کاشان با حضور کشتی‌گیران کارگر سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات با مشارکت هیئت ورزش کارگری، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت کشتی استان و دیگر ارگان‌های کاشان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش کارگری کاشان به همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی در بهتر برگزار کردن این دوره از مسابقات تاکید کرد و گفت: توسعه فرهنگ ورزش کارگری در واحدهای اقتصادی مهم‌ترین راه ایجاد نشاط و انگیزه در کارگران و به ویژه بهره‌وری و رونق تولید خواهد بود که این مقوله مهم باید در بنگاه‌های اقتصادی نهادینه شود.

عظیمی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات در کاشان می‌تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه کاشان داشته باشد، اظهار کرد: میزبانی کاشان از رویدادهای ملی می‌تواند به توسعه گردشگری و فعالیت‌های ورزشی کمک کند و همچنین استعدادهای ورزشی به ویژه کشتی کارگری را برای فعالیت در این رشته تشویق کند.

رئیس هیئت ورزش کارگری کاشان بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰۰ نفر از ورزشکاران و عوامل اجرایی کشور در این دوره از مسابقات حضور خواهند یافت، گفت: دو تیم ۱۰ نفره از کشتی‌گیران کارگری کاشان در بخش فرنگی در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشتی کارگران کشور سال آینده به مسابقات کشتی کارگری جهان اعزام خواهند شد.

همچنین مرتضی مقامی، رئیس هیئت کشتی کاشان از وجود ۸۰۰ ورزشکار در کشتی پهلوانی، فرنگی و آزاد خبر داد و گفت: در حال حاضر هشت تیم در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان وجود دارد که در مسابقات کشوری و جهانی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کشتی‌گیران کاشانی مدال‌آوران در سطح کشور و جهانی هستند، افزود: کشتی کاشان با سابقه ۵۰ ساله در جایگاه خوبی قرار دارد و همچنین این منطقه ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری را دارد و کاشان میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات خواهد بود.

کد خبر 644716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.