عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ اسفندماه

در این بسته خبری از هزینه خدمات شهری در یزد روزانه ۵.۵ میلیارد ریال است تا برنامه‌های نکوداشت روز و هفته بوشهر و کاشت ۹ میلیون بوته انواع گل در تبریز آغاز شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

هزینه خدمات شهری در یزد روزانه ۵.۵ میلیارد ریال است

حمیدرضا رحیمدل، معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت: روزانه در سطح ۱۳ میلیون مترمربع از معابر این شهر، عملیات جمع‌آوری پسماند، رفت‌وروب، جمع‌آوری زباله و بهسازی فضای سبز با صرف ۵.۵ میلیارد ریال هزینه انجام می‌شود.

۴۸ درصد بودجه سال آینده سازمان آرامستان‌های تبریز عمرانی است

فرخ جلالی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از پیش بینی بودجه ۱۲۰ میلیارد تومانی این سازمان در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: ۴۸ درصد بودجه سال آینده مربوط به پروژه‌های عمرانی است.

برنامه‌های نکوداشت روز و هفته بوشهر اعلام شد

حسین حیدری، شهردار بوشهر گفت: با نگاه به همه ظرفیت‌ها، توانایی‌ها و تاریخ پر شکوه شهر بوشهر، این شهر در نکوداشت روز و هفته بوشهر به کشور معرفی می‌شود.

کاشت ۹ میلیون بوته انواع گل در تبریز آغاز شد

سیامک آسیایی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: کاشت ۹ میلیون بوته انواع گل‌های بهاری در سطح این شهر آغاز شد.

خانه‌های بهداشت را به پارک‌ها می‌بریم

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: می‌خواهیم خدمات عمومی همچون خانه‌های بهداشت را به پارک‌ها بیاوریم و این کار، همان مولدسازی است.

برپایی ۵ ایستگاه نوروزی در کرج

عباس کمالی روستا، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج گفت: نوروز امسال با پنج ایستگاه نوروزی پذیرای مسافران و گردشگران خواهیم بود.

کد خبر 644714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.