حمایت از ۴۵۰ هزار نفر توسط بنیاد آبشار عاطفه‌ها / اهدای سالانه بیش از ۸۰۰۰ سری جهیزیه

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی آبشار عاطفه‌ها با بیان اینکه ۴۵۰ هزار نفر تحت حمایت این بنیاد هستند و ۱۲ هزار و ۵۰۰ نیروی فعال در این بنیاد فعالیت دارند، گفت: این بنیاد سالانه بیش از هشت تا ۱۰ هزار سری جهیزیه را برای نوعروسان تحت حمایت خود فراهم می‌کند.

فاطمه چوپانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بنیاد آبشار از سال ۱۳۸۰ در مشهد مقدس فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر بیش از ۹۵۰ نمایندگی در سطح کشور دارد و برای بیش از یک میلیون و ۳۲۰ خیر اعتمادسازی و شفاف‌سازی کرده است.

وی با بیان اینکه ۴۵۰ هزار نفر تحت حمایت این بنیاد هستند و ۱۲ هزار و ۵۰۰ نیروی فعال در این بنیاد فعالیت دارند، افزود: بنیاد آبشار عاطفه‌ها با اهداف فقرزدایی در کشور، حمایت از خانواده‌های ایتام، خانواده‌های بی‌بضاعت و زنان سرپرست خانوار در زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی، فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی آبشار عاطفه‌ها تصریح کرد: حمایت از بیماران صعب‌العلاج در حوزه‌های تأمین دارو، کمک هزینه درمان و مباحث توانبخشی، حمایت از نخبگان تحصیلی و اهدای کمک جهیزیه به زوج‌های جوان است.

وی ادامه داد: این بنیاد سالانه بیش از هشت تا ۱۰ هزار سری جهیزیه را برای نوعروسان تحت حمایت خود فراهم می‌کند که در استان اصفهان نیز این مبارک در اول روز شعبان اتفاق افتاد.

چوپانی با اشاره به برنامه‌های آتی این بنیاد در سال ۱۴۰۲، گفت: در سال جدید کمک‌های مومنانه همچنان در سراسر کشور ادامه خواهد داشت و رزمایش‌های همدلی در قالب اهدای بسته‌های سبد کالا برای خانواده‌های تحت حمایت، ایجاد غرفه‌های اشتغال و کارآفرینی و اهدای جهیزیه در سه تا چهار نوبت صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: حمایت و کمک به بیماران صعب‌العلاج نیز در سال آتی ادامه خواهد داشت و در همین راستا سعی بر ایجاد نمایندگی‌هایی مخصوص به منظور تحت پوشش قرار دادن بیماران صعب‌العلاج ایجاد شده و تلاش بر افزون‌تر شدن حمایت‌ها نسبت به سال‌های گذشته است.

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی آبشار عاطفه‌ها خاطرنشان کرد: خیران در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های نقدی خود را شماره حساب ۰۱۰۸۹۸۲۰۶۹۰۰۷، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۸۳۱۱ یا شماره شبای IR۶۲۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۸۹۸۲۰۶۹۰۰۷ بانک ملی ایران واریز یا به آدرس میدان جمهوری، خیابان خرم، خیابان شهیدان شرقی، ساختمان سه طبقه روبه‌روی املاک بیگی مراجعه کنند.

کد خبر 644696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.