تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد هدف شبکه ملی فعالیت‌های خلاق و نوآور

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان گفت: شبکه‌سازی برای ما یک جهت و معنای اصلی دارد و آن این است که سازمان‌های مردم‌نهاد را با توجه به موضوع فعالیتشان تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی کامل‌نواب امروز _چهارشنبه دهم اسفندماه_ در اولین اجلاس دبیران استانی شبکه ملی فعالیت‌های خلاق و نوآور سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان اصفهان اظهار کرد: ۲۷ استان در این اجلاس حضور دارند که این نکته بسیار ارزشمند است، حضور چهار نفر از دبیران ملی شبکه نیز در این مراسم فرصتی برای انتقال تجربه است.

وی افزود: اصفهان تنها یک مرکز استان نیست بلکه پایگاه تمدنی ما است؛ اصفهانی‌ها میزبانان خوبی هستند و این شهر را در اختیار خود نگه نداشتند بلکه آن را به دنیا عرضه می‌کنند که این یک فرصت است.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان گفت: مجموعه اداره کل هم همین نگاه را به اصفهان دارد، امیدواریم پایتختی و میزبانی این موضوع در اصفهان فرصت بیشتری را فراهم کند تا جوانان ما با این شهر آشنا شوند، معتقدیم که اگر جوانان جهان با اصفهان آشنا شوند، آورده‌های خوبی خواهد داشت. درواقع آن‌ها می‌توانند با آثار و زحماتی که معماران و هنرمندان در این شهر کشیدند، آشنا شوند.

کامل‌نواب تصریح کرد: شبکه‌سازی برای ما یک جهت و معنای اصلی دارد و آن این است که سازمان‌های مردم‌نهاد را با توجه به موضوع فعالیتشان تقویت کنیم؛ یکی از این موضوعات، فعالیت‌های علمی، پژوهشی و دانش پایه است. نگاه ما جمع شدن افراد دور یکدیگر با موضوعات مشترک است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما این است که سازمان‌های مردم‌نهاد را در استان‌ها در حوزه فعالیتشان تقویت کنیم، افرادی که در مراسم حضور دارند، مسئولیت مضاعف دارند؛ پیشنهاد می‌کنم با سازمان‌های مردم‌نهاد ارتباط بگیرند و آنهایی را که فعالیت‌هایشان را تقویت می‌کنند و حتی آنهایی که علاقه دارند را جذب کنند. تصمیم داریم طی شش ماه آینده تعدادی از افراد علاقه‌مند به حوزه معاونت اجتماعی را برای فعالیت در مجموعه‌های مردم‌نهاد دعوت کنیم.

کد خبر 644661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.