آغاز برگزاری آزمون پایش کیفیت آموزشی در اصفهان

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نخستین روز مرحله اول آزمون پایش کیفیت آموزشی در اصفهان با رقابت دانش‌آموزان متوسطه اول در این استان برگزار شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سیداحمدرضا بنی‌لوحی به همراه رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از روند برگزاری مرحله اول آزمون پایش کیفیت آموزشی در چند مدرسه بازدید کرد و درباره بررسی وضعیت آزمون و نحوه اجرای آن، اظهار کرد: در گفت‌وگو با دانش‌آموزان نظر آنها را در خصوص کیفیت آزمون و میزان دشواری سوالات جویا شدیم.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است برای نخستین بار در این آزمون، سوالات و پاسخنامه‌ها به شیوه‌ی شخصی‌سازی شده است و در سه سری متفاوت در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت تا اعتبار آزمون به بالاترین میزان رسیده و نتایج به دست آمده بازتاب عملکرد واقعی دانش‌آموزان باشد.

به گزارش ایمنا، نخستین روز از مرحله اول آزمون پایش کیفیت آموزشی با رقابت دانش‌آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم در روز سه‌شنبه نهم اسفندماه برگزار شد؛ همچنین امروز دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم نظری در این آزمون شرکت خواهند کرد.

کد خبر 644638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.